// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸

بازی Path of Exile یک آپدیت پر از محتوای جدید دریافت می‌کند

توسعه‌دهندگان بازی Path Of Exile محتوای بروزرسانی عظیم ماه آینده را اعلام کردند.

بازی Path of Exile در سال ۲۰۱۳ به صورت Early access منتشر شد و از آن زمان تاکنون توانسته به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. این بازی هم روی پی سی و هم کنسول ایکس باکس وان قابل استفاده است. همچنین گروه توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی تیم Grinding Gear مکانیزم‌های نسخه کنسول بازی را در جهت سازگاری بیشتر، دوباره طراحی کرده است.

توسعه‌دهندگان تاکنون چندین بروزرسانی بزرگ برای این بازی عرضه کرده‌اند که هرکدام به شکل قابل ملاحظه‌ای باعث افزایش محتوای بازی شده و برای بازیکنان تعداد بیشتری سیاه‌چال برای جستجو، هیولا برای کشتن و گنج برای پیدا کردن به ارمغان آورده است. اما اینبار سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که چیز متفاوتی را برای کاربران و جامعه بازی در نظر گرفته‌اند و آن هم اضافه شدن بخش‌هایی به بازی برای اسیر کردن حیوانات به جای کشتن آن‌ها است.

در آپدیت پیش رو با نام ‌Bestiary که در ۲ مارس (۱۱ اسفند) منتشر می‌شود، بازیکنان قادر خواهند بود تا به لیگ چالش‌های Bestiary بپیوندند که به آن‌‌ها اجازه می‌دهد تا ماجراجویی‌هایی برای به دام انداختن حیوانات و نگهداری از آن‌ها در محل نگهداری دام (Menagerie) در داخل مقر خودشان، انجام دهند. شما می‌توانید دوستان خود را به این مکان اضافه‌شده به بازی دعوت کنید تا ببینند تاکنون چه تعداد هیولا به دام انداخته‌اید. شما همچنین می‌توانید با NPCهای جدید تعامل داشته‌ باشید تا در مورد لیگ مورد بحث اطلاعات بیشتری به‌دست آورید و بفهمید که در مرحله بعدی چه چیزی در انتظار شما است. شکار و اسیر کردن این هیولاها فقط برای نشان دادن به دوستانتان نیست؛ بلکه شما با اسیر کردن موجودات سطح بالای کمیاب و به اصطلاح Rare، به سلاح‌ها و زره سطح بالا دسترسی پیدا خواهید کرد.

POE

شما می‌توانید با قربانی کردن این هیولاها و برخی حیوانات خاص در مکانی به نام ‌Blood Alter در Menagerie، برخی سلاح‌های ارزشمندتر را قدرتمند کنید که به این عمل درون بازی ‌Beastcrafting گفته می‌شود. اما به یاد داشته باشید که برای انجام Beastcrafting ابتدا تعدادی باس‌ بسیار قوی احضار می‌کنید که شکست دادن آن‌ها جزئی از مراحل انجام این کار است. 

POE

در مصاحبه‌ای که با طراح ارشد و تولید کننده بازی کریس ویلسون صورت گرفت، او توضیح داد چگونه تیم Grinding Gear می‌خواهد که بازیکنان فعلی و جدید همیشه چیزی برای انجام دادن در بازی پیدا کنند.

او اینگونه توضیح داد:

برنامه اصلی ما این است که در طول سال چهار لیگ جدید برای بازیکنان ارائه دهیم. صرف نظر از اینکه شما یک بازیکن جدید یا قدیمی هستید، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همیشه کاری برای انجام دادن در بازی برای شما وجود داشته باشد. حتی برای بازیکانی هم که تصمیم می‌گیرند به انجام بازی دیگری همچون PUBG روی بیاورند این امکان را فراهم می‌کنیم که بتوانند با برگشت دوباره به این بازی چیز‌های جدیدی برای تجربه کردن داشته باشند. اما علاوه بر تمامی این موارد ما همیشه سعی می‌‌کنیم تا هر نسخه را به نوعی متفاوت عرضه کنیم. شما هم‌اکنون از محتوای درحال انتشار ماه آینده اطلاع دارید، اما ما برای بروزرسانی ماه ژوئن چیزهای عجیب و غریب دیگری را در نظر داریم. همچنین برای ماه سپتامبر محتوای بیشتری به بازی اضافه خواهد شد. البته ما در حال برنامه‌ریزی یک بروزرسانی خیلی بزرگ در آینده نزدیک نیز هستیم.

در بروزرسانی Bestiary علاوه بر مناطق و هیولا‌های جدید برای مبارزه، تعدادی تغییر کوچک و بالانس از جمله دو نوع جدید جم، مهارت‌های جدید و تغییراتی در ارتقاء کلاس‌های مختلف وجود خواهد داشت.

چند مورد از ویژگی‌های اصلی که توسط تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی ارائه شده به صورت خلاصه نوشته شده است:

  • لیگ چالش‌های ‌Bestiary: با این بروزرسانی جدید در مکانیزم بازی، لیگ چالش‌های Bestiary برای تمام بازیکنان قدیمی و جدید بهترین فرصت جهت تجربه بازی Path of Exile، یکی از بازی‌های برنده‌ی جایزه گیم پلی خواهد بود.
  • اسیر کردن جانوران خطرناک: خطرناک‌ترین جانوران Wraeclast را دنبال کنید و پس از ضعیف کردنشان، آن‌‌ها را به اسارت در بیاورید. در این بازی ۲۵۰ نوع جانور عادی و ۴۰ نوع جانور افسانه‌ای برای اسیر کردن وجود خواهد داشت.
  • Bestiary خود را کامل کنید: همانطور که جانوران مختلف را از سراسر Wraeclast اسیر می‌کنید، آن‌ها در Bestiary شما یعنی جایی برای ذخیره و نمایش میزان پیشرفت شما در این لیگ، نمایش داده می‌شوند. 
  • Menagerie خود را شلوغ کنید: هر زمان که بخواهید می‌توانید حیوانات اسیر شده خودتان را مشاهده کنید یا از آن‌‌ها برای ‌Beastcrafting استفاده کنید.
  • Beastcrafting: انجام مراسم قربانی کردن حیوانات اسیر شده توسط شما با مبازره کردن با آن‌ها در Blood Altar برای ساخت و تقویت سلاح‌ها. تعداد زیادی دستور العمل‌های قدرتمند وجود دارد که برای دسترسی به هرکدام باید با ترکیب خاصی از حیوانات اسیر شده توسط شما مبارزه و سپس آن‌ها را قربانی کنید.
  • دشمن جدید در پایان بازی: پس از اسارت و قربانی کردن مجموعه خاصی از حیوانات به شما این اجازه داده می‌شود تا به قلمرو باس‌های قدرتمند وارد شده و برای به‌دست آوردن پاداش‌های منحصربه‌فرد با آن‌ها روبه‌رو شوید.
  • ست‌های ‌Bestiary: این لیگ جدید بر اساس روح جانوران قدرتمند به چهار ست از آیتم‌‌های مختلف تقسیم می‌شود. با ترکیب و مطابقت آن‌ها با دیگر آیتم‌ها به تجهیزات قوی جدیدتری دست خواهید یافت.
  • داستان ادامه دارد: بازیکنان لول بالاتر می‌توانند به طور همزمان در اعماق Atlas of Worlds با The Elder و Shaper که سرسخت‌ترین باس‌های بازی هستند، به مبارزه بپردازند.

POE

بازیکنانی هم که پس از مدتی به انجام بازی بازگشته‌اند نیز می‌توانند برخی از تغییرات اطلس را مشاهده کنند. بازیکنان سطح بالاتر می‌توانند انواع طولانی‌تر و سخت‌تری از بخش‌های مختلف نقشه‌ی اطلس را طی کنند که این عمل در آن بخش‌ها دسترسی به پاداش‌های فراوانی را ممکن می‌سازد. لازم به ذکر است که در آپدیت پیش رو شما می‌توانید Nodeهای انجام شده را بار دیگر روی نقشه دنبال کنید و دوباره آن‌ها را با سطح بالاتری از سختی انجام دهید که این کار باعث می‌شود با آیتم‌های جدید و همچنین دشمنان جدید روبه‌رو شوید. ویلسون ادعا کرد که حتی یکی از باس‌های بازی با نام Uber-Elder تا به حال حتی توسط خود توسعه‌دهندگان هم شکست نخورده است.

POE

طراح ارشد بازی اعلام کرد: Path of Exile روز به روز قوی‌تر خواهد شد و تیم توسعه در طی این سال‌ها به بازی متعهد بوده است. همچنین علاوه بر ارائه این طرح جدید و مبتکرانه‌ی شکار هیولاها که روی جمع آوری لوت و آیتم متمرکز است، تیم توسعه نقشه‌های عجیبی برای افزایش میزان فروش بازی در سر دارد.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده