نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Kingdom Come: Deliverance به فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای نزدیک است

بازی اکشن نقش آفرینی Kingdom Come: Deliverance شروع بسیار خوبی داشته است و تنها دو روز پس از عرضه به فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای نزدیک شده است.

بازی Kingdom Come: Deliverance، جدیدترین اثر استودیوی وارهورس استودیوز که به دلیل توجه به جزئیات تاریخی قرون وسطی در کنار مبارزات و داستان‌سرایی درگیر‌کننده مورد تحسین قرار گرفته است، ابتدای این هفته منتشر شد و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که بازی Kingdom Come: Deliverance شروع بسیار خوبی را پس از مدت کوتاهی از انتشار تجربه کرده است.

دنیل واورا، کارگردان و طراح بازی در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت آی‌جی‌اِن توضیح داد که بازی Kingdom Come: Deliverance تنها دو روز پس از انتشار با فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای فاصله چندانی ندارد.

واورا از ارسال بیش از ۱۰۰ هزار نسخه از بازی Kingdom Come: Deliverance به خرده‌فروشی‌ها خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر فروش بازی در شبکه استیم از مرز ۳۰۰ هزار نسخه عبور کرده است و این بازی هم‌اکنون در بالای جدول بهترین فروش بازی‌ها در استیم قرار دارد. بر این اساس واورا (و استودیو سازنده) انتظار دارد که به زودی این بازی به فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه‌ای دست یابد.

واورا در خلال این مصاحبه توضیح داد که به طور کلی انتظار تیم سازنده «فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای بازی» است؛ از این‌رو با توجه به آمار فعلی فروش می‌توان گفت که آنها تقریبا نیمی از راه را برای رسیدن به این هدف طی کرده‌اند که از کسب نتایج خوب وارهورس استودیوز و پشتیبانی آنها از بازی در آینده حکایت می‌کند.

بازی Kingdom Come: Deliverance در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. شما می‌توانید برای بررسی دقیق‌تر بازی تریلر زمان عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده