// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تریلر هنگام عرضه بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر شد

همزمان با عرضه بازی Kingdom Come: Deliverance، ناشر آن یعنی Deep Silver تریلری از آن منتشر کرد که صحنه‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد.

سرانجام بازی مورد انتظار Kingdom Come: Deliverance روانه بازار شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان آن یعنی استودیو وارهورس (Warhourse) و کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) تریلر هنگام عرضه این بازی نقش آفرینی را منتشر کردند که صحنه‌هایی سینمایی از آن را در کنار گیم پلی به نمایش می‌گذارد.

تریلر روز انتشار بازی Kingdom Come: Deliverance همچنین صحنه‌هایی از داستان این بازی را به ما نشان می‌دهد که داستان پسر آهنگر را روایت می‌کند. وی پس از اینکه روستایش به دست دشمنان ویران می‌شود، می‌رود تا انتقام خود را بگیرد. سیستم مبارزات نفس‌گیر در کنار نبرد‌های تن‌به‌تن همچون کشتی‌گیری و بازی رومیزی Farkle از دیگر ویژگی‌هایی است که در این تریلر می‌بینیم.

برای کاربرانی که برای اولین بار است که نام بازی Kingdom Come: Deliverance به گوششان می‌خورد باید گفت که این اثر در سبک نقش‌آفرینی طراحی شده است و به نقل از سازندگان، آنها قصد داشته‌اند یک بازی واقع‌گرایانه را در اختیار کاربران قرار دهند؛ طوری که مبارزات بازی بسیار دشوار است و در داستان بازی شما نقش یک فرد برگزیده و خاص را ایفا نمی‌کنید. بسیاری از محیط‌های بازی از روی نقاط واقعی طراحی شده است و هم‌اکنون نیز در دنیای واقعی ما قابل یافت است.

برای اطلاع بیشتر از بازی Kingdom Come: Deliverance می‌توانید تریلر داستانی پسر آهنگر  را در کنار ویدیو داستانی آن در زومجی مشاهده کنید. گفتنی است که سازندگان چندی پیش مشخص کردند که بازی مذکور دارای سیزن پس و قفل دنوو نخواهد بود.

در ادامه می‌توانید لانچ تریلر بازی Kingdom Come: Deliverance را مشاهده کنید. بازی مذکور امروز که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن‌ماه) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده