نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

آغاز کمپین بورد گیم سونیک در کیک استارتر

با آغاز کمپین کیک‌استارتر بازی رومیزی سونیک، طرفداران این شخصیت می‌توانند امیدوار باشند روزی نسخه بورد گیم شخصیت محبوبشان را ببینند.

چند روز پیش، در وب‌سایت کیک استارتر کمپینی توسط سازنده‌ای به نام Shinobi 7 راه‌اندازی شد. این کمپین، ساخت یک بازی رومیزی از جوجه تیغی معروف دنیای بازی یعنی سونیک بود. اگر این کمپین بتواند موفق شود، طرفداران این شخصیت دوست‌داشتنی می‌توانند فرصت آن را به دست بیاورند که با Sonic یک بورد گیم را تجربه کنند.

این بازی Sonic The Hedgehog: Battle Racers نام دارد و توسط کمپانی سگا تایید شده است. پنج شخصیت اصلی دنیای سونیک در این بازی تخته‌ای حضور دارند و بازی، یک مسابقه است که بازیکنان در آن باید تا آنجایی که می‌توانند حلقه‌های طلایی معروف این بازی را جمع‌آوری کنند، از تله‌های سر راه فرار کنند و اگر با دشمنی مواجه شدند، آن را از بین ببرند.

این نسخه از بازی، دارای مبارزه با باس‌ها است و مراحل آن نیز تغییر پیدا می‌کنند و به همین دلیل هر دست از بازی، حال و هوایی منحصربه‌فرد دارد. با توجه به تصاویر منتشر شده در صفحه کیک‌استارتر بازی، به نظر می‌رسد شینوبی ۷ به‌زیبایی توانسته روح سونیک را در این بورد گیم تداعی کند. سونیک، ایمی، ناکلز، تیلز و دکتر اگمن و بقیه موجودات دنیای سونیک، در این بازی رومیزی حضور دارند.

در زمان نوشتن این مطلب، این کمپین موفق شده حدود ۳۸ هزار دلار از ۵۰ هزار دلار درخواستی را در حالی که ۲۰ روز به پایان کمپین باقی مانده است، جمع‌آوری کند. کسانی که قصد دارند به این پروژه کمک کنند، می‌توانند با پرداخت ۵۰ دلار، ضمن کمک به پروژه، یک نسخه از بازی را در زمان عرضه دریافت کنند. با کمک کردن ۱۰۰ یا ۱۵۰ دلار، شما می‌توانید علاوه بر بازی، موارد اضافه دیگری مانند مهره‌های فلزی را دریافت کنید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه کمپین کیک‌استارتر بازی، از وضعیت پروژه آگاه شوید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده