// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

۷۰۰ هزار دستگاه نینتندو سوییچ طی ۱۱ ماه در انگلستان به فروش رفته است

نینتندو سوییچ از لحاظ فروش عملکرد بسیار خوبی در کشورهای اروپایی داشته و رکوردهای جدیدی به ثبت رسانده است.

کنسول نینتندو سوییچ از زمان عرضه تا به امروز محبوبیت فوق‌العاده‌ای به‌دست آورده است و شاید مهم‌تر از اعتماد گیمرها به این کنسول ژاپنی، اعتماد موج عظیم بازی‌سازان بزرگ به‌ سوییچ بود که نشان داد با چه دستگاه فوق‌العاده‌ای روبرو هستیم. انحصاری‌های بزرگ و شاهکار از یک طرف و ریمسترهای آثار باشکوه گذشته از طرفی دیگر، باعث شده است تا نینتندو سوییچ خیلی سریع راه خود را به خانه گیمرهای سرتاسر جهان باز کند.

در جدیدترین اخبار بازی و بر اساس آخرین آمار منتشر شده، Nintendo Switch در کشور بریتانیا طی ۱۱ ماه اخیر ۷۰۰ هزار دستگاه فروش داشته است و بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe، Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild به ترتیب پرفروش‌ترین آثار این کنسول لقب گرفته‌اند که تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

نینتندو سوییچ در بازار بریتانیا عملکرد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر کنسول Wii U را به راحتی پشت سر گذاشته است، اما با این حال نتوانست رکورد بی‌نظیر Wii را بشکند. در زیر می‌توانید تعدادی از کنسول‌های مطرح را مشاهده کنید که در طی هفته‌های مشخص شده توانستند به فروش ۱ میلیون واحدی در بازار انگلستان دست یابند.

کنسولتعداد هفته تا دست‌یابی به فروش یک میلیون واحدی
Wii۳۸
پلی استیشن 4۴۲
DS۴۵
پلی استیشن 3۴۶
پلی استیشن 2
۵۰
ایکس باکس وان
۵۰

فروش ۷۰۰ هزار واحدی سوییچ، طی ۴۸ هفته به‌دست آمده است که بر اساس آمار از سوم مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۹۵) تا پایان ماه اکتبر (۹ آبان ۹۶) ۳۰۰ هزار دستگاه کنسول سوییچ فروخته شد و پس از آن نیز تا به امروز بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه به فروش رفته است. اما بد نیست نگاهی هم به فروش جدیدترین کنسول نینتندو در دیگر کشورهای اروپایی داشته باشیم. بر اساس اعداد و ارقام منتشر شده، فرانسوی‌ها با خرید ۹۱۱ هزار دستگاه نینتندو سوییچ تا پایان سال ۲۰۱۷، باعث شدند این کنسول رکورد سریع‌ترین فروش را در فرانسه بشکند. همچنین در ایتالیا نیز سوییچ توانست رکورد کنسول محبوب Wii را بشکند. در اسپانیا نیز بیش از ۳۰۰ هزار واحد کنسول سوییچ به فروش رفته است که آمار موفقیت‌آمیزی برای نینتندو محسوب می‌شود.

خارج از قاره اروپا و در ایالات متحده آمریکا شرایط به مراتب بهتر است. نینتندو سوییچ با فروش ۴.۸ میلیون دستگاه توانست رکورد سریع‌ترین فروش تاریخ این کشور را در زمینه کنسول بازی جابجا کند. همچنین در ژاپن هم با فروش رفتن ۳.۳ میلیون دستگاه سوییچ این کنسول نسل هشتمی توانست پلی استیشن 2 افسانه‌ای را پشت سر بگذارد.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده