نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اولین گسترش دهنده داستانی بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

استودیو مونولیث پروداکشنز به مناسبت انتشار بسته گسترش‌دهنده Blade of Galadriel بازی Middle-earth: Shadow of War تریلر جدیدی منتشر کرد.

روز گذشته یک بروزرسانی جدید برای بازی اکشن ماجراجویی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد تا اولین بسته گسترش دهنده اصلی داستانی بازی را برای انتشار آماده کند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، این بسته گسترش‌دهنده برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

این DLC که Blade of Galadriel نام دارد و دنباله داستان بازی اصلی را روایت می‌کند. بازیکنان در این بسته به جای کاراکتر اصلی این مجموعه یعنی «تالیون»، کنترل شخصیت «اِلتریل» که به Blade of Galadriel نیز معروف است برعهده خواهند داشت؛ کاراکتری که در جریان تجربه بازی Middle-earth: Shadow of War با او آشنا می‌شویم. استودیو مونولیث پروداکشنز و کمپانی برادران وارنر به خاطر انتشار بسته گسترش‌دهنده Blade of Galadriel تریلر جدیدی را منتشر کرد که جزئیات بیشتری را از این بسته نشان می‌دهد.

از آنجایی که این بسته دنباله‌ای بر داستان بازی اصلی است، بنابراین با مشاهده تریلر جدید احتمال لو رفتن  داستان بازی وجود دارد و بر این اساس اگر تاکنون بازی را تجربه نکرده‌اید یا آن را به اتمام نرسانده‌اید، از مشاهده این تریلر خودداری کنید.

بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ هجدهم مهرماه (۱۰ اکتبر) به‌عنوان دنباله بازی Middle-earth: Shadow of Mordor برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر شد و کیفیت خوبی هم داشت. شما می‌توانید در صورت تمایل نقد و بررسی بازی را از اینجا مطالعه کنید و تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده