نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت جدید Middle-earth: Shadow of War همراه با بسته Blade of Galadriel منتشر می‌شود

استودیو مونولیث پروداکشنز از جزئیات بروزرسانی جدید بازی Middle-earth: Shadow of War رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو Monolith Productions از جزئیات بروزرسانی جدید بازی Middle-earth: Shadow of War  رونمایی کرده است که همراه با بسته گسترش‌دهنده داستانی Blade of Galadriel در تاریخ هفدهم بهمن‌ماه (۶ فوریه) منتشر خواهد شد.

این بروزرسانی به طور خاص بهبودهایی را برای سیستم نمسیس «Nemesis» به همراه می‌آورد و علاوه بر بروزرسانی حالت Photo Mode، باعث اضافه شدن پوسته‌های بازیکنان (انتخاب اینکه به عنوان تالیون یا التریل در بخش داستانی ظاهر شوید)، صفحه آمار (منوی تازه‌ای برای نمایش تعداد و نوع دشمنان کشته‌شده، قلعه‌های فتح شده و موارد دیگر) و گزینه‌های میدان دید (گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی رابط کاربری و مقیاس میدان دید) به بازی می‌شود. این بروزرسانی به صورت رایگان در اختیار دارندگان بازی Middle-earth: Shadow of War قرار می‌گیرد و بسته گسترش‌دهنده Blade of Galadriel را نیز می‌توان به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از محتوای سیزن پس بازی خریداری کرد.

بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۸ مهرماه منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

بازی Middle-earth: Shadow of War با اینکه در زمینه داستان مشکلاتی دارد و در کل اثری بی‌نقص نیست، اما آنقدر جذابیت دارد که بتوانید از کار‌هایی مثل تصرف قلعه‌های دشمن، سوار شدن بر یک دریک، کشتن ارک‌ها و انجام ماموریت‌هایش لذت ببرید. در مجموع، Middle-earth: Shadow of War بهترین بازی‌ای است که تا به امروز با محوریت سرزمین میانه ساخته شده و طرفداران این مجموعه، لذت زیادی از بازی کردن آن خواهند برد.

شما می‌توانید برای مشاهده جزئیات بروزرسانی جدید بازی Middle-earth: Shadow of War به منبع خبر مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده