نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

سازندگان ریمیک Shadow of the Colossus بازی کلاسیک دیگری را بازسازی می‌کنند

به نظر می‌رسد که استودیو بلوپوینت گیمز یک بازی کلاسیک دیگر را برای نسل فعلی بازسازی خواهد کرد.

استودیو Bluepoint Games نام و شهرت خود را به خاطر بازسازی‌های بی عیب و نقص بازی‌های نسل قبل به دست آورده است و مسئولیت بازسازی بازی Shadow of the Colossus را برای پلی استیشن 4 بر عهده داشته است. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو ظاهرا قصد دارد تا روی بازسازی یک بازی کلاسیک کار کند.

پیشنهاد شغلی برای یک مهندس گرافیک ارشد در وب‌سایت این استودیو به وضوح مشخص می‌کند که پروژه بعدی آنها که برای آن در حال استخدام هستند، یک بازسازی کلاسیک برای «سیستم‌های نسل فعلی» خواهد بود، اما وضعیت به اندازه‌ای مبهم و نامشخص است که در حال حاضر نمی‌دانیم که آنها دقیقا روی کدام یک از بازی‌های قدیمی کار می‌کنند. وب‌سایت گیمینگ‌بولت با توجه به پیشینه‌ی استودیو بلوپوینت با کمپانی سونی و همچنین موفقیت نسخه بازسازی Shadow of the Colossus احتمال می‌دهد که این بازی یکی دیگر از بازی‌های کمپانی سونی خواهد بود، اما به طور حتم کسی از این موضوع خبر ندارد.

شما می‌توانید تا زمان انتشار اخبار بیشتر در این خصوص به تجربه نسخه بازسازی بازی Shadow of the Colossus بپردازید و پیش از آن بررسی این بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده