نویسنده: حسین سلیمی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی The Avengers داستان جدیدی خواهد داشت

طبق اعلام کمپانی مارول، بازی The Avengers روند داستانی جدیدی خواهد داشت و داستان آن ارتباطی به دیگر آثار این مجموعه ندارد.

اگر به یاد داشته باشید، شرکت اسکوئر انیکس مدت‌ها قبل خبر داد برای ساخت یک بازی جدید از مجموعه Avengers یک قرارداد همکاری با Marvel امضا کرده ‌است. طولی نکشید که این شرکت اعلام کرد که . از زمان انتشار این خبر تا به امروز، تقریبا اطلاعات خاصی در خصوص داستان بازی The Avengers منتشر نشده است. در همین راستا، اخیرا پست جدیدی در بلاگ کمپانی مارول در رابطه با بازی مذکور منتشر شد. این شرکت اعلام کرده است که در حال استخدام افرادی ماهر در صنعت بازی است تا با استودیوی کریستال داینامیکس همکاری کنند. این افراد نقشی مهم و اساسی در ساخت بازی The Avengers خواهند داشت.

این‌بار قهرمانان دوباره توسط Crystal Dynamics، توسعه‌دهنده‌‌ای که جایزه‌های بسیاری را دریافت کرده است و در ماه ژانویه ۱۵ استعداد برتر صنعت بازی‌سازی به آن‌ها اضافه شده‌، گرد هم آمده‌انداز این افراد می‌توان به شاون اسکایگ، کارگردان خلاق ناتی داگ و استفان بری، نیروی سابق الکترونیک آرتز و استودیو ویسرال گیمز با تجربه‌ای ۲۷ ساله در حوزه بازی‌سازی اشاره کرد. 

در ادامه، مارول جزئیاتی از بازی The Avengers را به اشتراک گذاشت که به بازیکنان ایده‌ای در رابطه با چیزی که می‌توانند از بازی انتظار داشته باشند می‌دهد. مارول نوشت:

پروژه‌ی The Avengers یک داستان کاملا جدید و اصیل دارد. این بازی دنیایی را معرفی می‌کند که گیمر‌ها می‌توانند تا سال‌ها [در آن] به انجام بازی بپردازند. این پروژه پر از شخصیت‌ها، محیط‌ها و لحظات نمادین خواهد بود که طرفداران مارول را هیجان‌زده خواهد کرد.

با توجه به گفته‌های بیل رزمان، کارگردان خلاق بازی‌های مارول، ما می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که این بازی دارای قوس داستانی جدیدی خواهد بود؛ در حالی که در آن از کمیک‌های این شرکت الهام گرفته خواهد شد. در ادامه و با اشاره به اینکه «گیمر‌ها می‌توانند تا سال‌ها به انجام بازی بپردازند»، به نظر می‌رسد Crystal Dynamics در حال ساخت یک بخش یا نسخه چندنفره از این بازی هم هست.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Avengers را که قبلا منتشر شده بود تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده