نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

انتشار آپدیت های بازی Dota 2 دستخوش تغییرات می‌شود

آیس فراگ با انتشار یک توییت جدید اعلام کرد که نحوه انتشار بروزرسانی‌های بازی Dota 2 تغییر خواهد یافت.

در تازه‌ترین اخبار بازی، آیس‌فراگ، سازنده بازی Dota 2 با انتشار یک توییت از تغییر در نحوه انتشار بروزرسانی‌های بازی خبر داد و اظهار داشت که دیگر خبری از آپدیت‌های بزرگ نظیر بروزرسانی نسخه 7.07 (The Dueling Fate) نیست و از حالا هر دو هفته یک‌بار شاهد آپدیت جدیدی برای بازی خواهیم بود.

ما می‌خواهیم تا یک رویکرد متفاوت را برای انتشار بروزرسانی‌های مرتبط با گیم‌پلی به اجرا در بیاوریم. به جای بروزرسانی‌های بزرگی که در سال چند بار شاهد آن بودیم، ما بروزرسانی‌های کوچکی را هر دو هفته یک‌بار در روزهای پنج‌شنبه منتشر خواهیم کرد. ما این کار را به مدت شش ماه انجام می‌دهیم و سپس آن را ارزیابی خواهیم کرد. ما همچنین برای سادگی آگاهی از تغییرات، یک بخش جدید به بازی اضافه می‌کنیم تا بازیکنان را از آخرین تغییرات هیروها آگاه سازد.   

این خبر را می‌توان با توجه به تاخیری که در انتشار بروزرسانی نسخه 7.07 رخ داد، خبر خوبی برای بازیکنان دانست که از مشکلات این‌چنینی در آینده جلوگیری می‌کند. آپدیت نسخه 7.07d آخرین بروزرسانی گیم پلی بازی دوتا 2 بود که در یازدهم آذرماه (۲ دسامبر) در دسترس قرار گرفت و باعث تعدیل تقریبا ۲۰ هیرو اعم از هیروی Morphling شد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده