نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

بسته North Sea بازی Battlefield 1 در دسترس قرار گرفت

الکترونیک آرتز بسته North Sea بازی Battlefield 1 را که در واقع دومین بخش از بسته الحاقی Turning Tides است منتشر کرد.

Turning Tides سومین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 است که دایس، سازنده بازی، تصمیم گرفته بود تا آن را در دو بخش مجزا منتشر کند. بخش اول این DLC در ماه دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد و حال دومین بخش آن که North Sea نام دارد منتشر شده است. این بسته دو نقشه جدید با نام‌های Heligoland Bight و Bruges-Zeebrugge به بازی اضافه می‌کند که هر دو نبرد‌هایی در جوار دریا را روایت می‌کنند.

در کنار این دو نقشه، آپدیت North Sea همچنین یک ایرشیپ (Airship) جدید به نام C-Class به بازی اضافه می‌کند که به انواع و اقسام بمب‌ها و سلاح مجهز شده است و خلبان‌های آن می‌توانند خودشان هم این وسیله را تعمیر کنند که از بین بردن آن را بیش از پیش سخت‌تر می‌کند. دایس همچنین در قالب این آپدیت، یک سری تغییرات جهت بهبود تعادل بازی هم در آن اعمال کرده است که در صورت تمایل، می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی بازی از جزییات ریز این آپدیت مطلع شوید.

Turning Tides که امروز بخش دوم و نهایی آن منتشر شده، در واقع سومین DLC بازی است که بخش اول آن هم دو نقشه و یک کلاس الیت به بازی اضافه کرده بود. افرادی که پرمیوم پس یا نسخه روولوشن بازی را خریداری کرده‌اند، بدون پرداخت هزینه اضافی به این بسته و محتویات آن دسترسی دارند. همچنین چهارمین بسته الحاقی بازی بتلفیلد 1 هم Apocalypse است که طی ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد و پنج نقشه، یک حالت بازی جدید به نام Air Assault و تعدادی اسلحه و وسیله نقلیه به بازی اضافه می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده