نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۰

جزییات بسته Apocalypse بازی Battlefield 1 اعلام شد

استودیو دایس امروز جزییات چهارمین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 یعنی Apocalypse را اعلام کرد.

استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، جزییات چهارمین بسته الحاقی این اثر یعنی Apocalypse را اعلام کرد. با اینکه تاریخ انتشار دقیق این بسته اعلام نشده، اما دارندگان پرمیوم پس بازی در ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۹ اسفند) به آن دسترسی خواهند داشت.

اما از حیث محتوا، بسته Apocalypse بازی پنج نقشه جدید به بازی اضافه خواهد که Passchendaele، Caporetto، River Somme، Razor’s Edge و London Calling نام دارند. همچنین این بسته ۶ تفنگ، چند سلاح سرد و دو هواپیمای جدید به بازی اضافه خواهد کرد. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بسته الحاقی، یک حالت بازی جدید به نام Air Assault است که فقط در نقشه‌های London Calling و Razor’s Edge قابل بازی خواهد بود و در آن، به نبردی هیجان‌انگیز با هواپیما خواهیم رفت. در واقع دو نقشه مذکور فقط مختص این حالت هستند.

چالش‌های جدید که جوایزی مثل بازی شدن اسلحه‌ها در پی خواهند داشت یا یک تخصص جدید به نام Afflictions هم از دیگر ویژگی‌های بسته الحاقی جدید بازی بتلفیلد 1 هستند. افرادی که پرمیوم پس بازی را خریداری کرده‌اند، به صورت رایگان به این بسته دسترسی خواهند داشت و دیگر کاربران بازی هم می‌توانند آن را به قیمت احتمالی ۱۵ دلار خریداری کنند.


منبع AOTF GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده