نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۳

بسته Battle for Azeroth بازی World of Warcraft این تابستان عرضه می‌شود

اگر از هواداران بازی World of Warcraft باشید، هم‌اکنون می‌توانید بسته الحاقی Battle for Azeroth را که مدت‌ها قبل معرفی شد پیش خرید کنید.

در جریان بلیزکان 2017 بود که بلیزارد بسته الحاقی جدیدی را برای بازی World of Warcraft با نام Battle For Azeroth معرفی کرد. حال کمپانی Blizzard، سازنده بازی محبوب و پرطرفدار World of Warcraft اعلام کرده است بسته گسترش دهنده مذکور برای این بازی MMO، تابستان امسال عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان به این بازی از هم‌اکنون می‌توانند این بسته را پیش‌خرید کنند. در همین راستا بازیکنان با پیش‌خرید کردن این بسته الحاقی چهار Allied Race جدید را دریافت خواهند کرد. همچنین، هنگامی که به سطح ۱۱۰ رسیدید، ماموریت‌های لازم را تکمیل کردید و شهرت مورد نیاز را به‌دست آوردید، می‌توانید شخصیت موردنظرتان را از میان نژادهای جدید خلق کنید. نکته قابل توجه این است که اگر برای گروه Alliance بازی کنید برای شما Void elves و Lightforged draenei در دسترس قرار خواهند گرفت. از طرفی اگر شما برای گروه Horde بازی کنید برای شما نژاد Nightborne و Highmountain tauren در دسترس خواهند بود. بر همین اساس، در آینده شاهد اضافه شدن Allied Race‌های بیشتری خواهیم بود.

علاوه بر این، شما با پیش‌خرید بسته Battle For Azeroth می‌توانید سطح شخصیت خود را نیز تا سطح ۱۱۰ ارتقاء دهید؛ بنابراین شما می‌توانید نیروی‌های تازه‌ای از Allied Races استخدام و دریافت کنید. همچنین اگر سطح یکی از نژادهای جدید را از سطح ۲۰ به سطح ۱۱۰ برسانید، مجموعه‌ای از پوشش‌ شخصیت‌ها با نام Heritage Armor برای شما باز خواهد شد.

بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth ادامه داستان جنگ مداوم بین دو گروه Alliance و Horde است. این محتوای جدید یعنی Battle For Azeroth، دو سرزمین جدید با نام‌های Kul Tiras و Zandalar و جنگ‌های مشارکتی ۲۰ نفره با نام Warfronts و افزایش سطح نهایی کاراکتر‌ها به ۱۲۰ را شامل می‌شود.

نسخه استاندارد و Digital Deluxe این بسته الحاقی به ترتیب برای پیش‌خرید ۴۹.۹۹ دلار و ۶۹.۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. نسخه دوم شامل امتیازاتی ویژه می‌شود که اگر شما علاوه بر WoW، سایر بازی‌های بلیزارد را در اختیار داشته باشید، می‌توانید این امتیازات را به بازی مورد نظر انتقال دهید. این بازی‌ها عبارت‌اند از: بازی World of Warcraft، بازی Hearthstone، بازی StarCraft، بازی Heroes of the Storm و بازی Overwatch.

یک نسخه کالکتور نیز برای Battle for Azeroth در دسترس خواهد بود که شامل مواردی است که قبلا ذکر شده است. با این حال، جزئیات بیشتری در رابطه با این بسته اعلام نشده است. Battle For Azeroth هفتمین بسته الحاقی بازی WoW به شمار می‌رود و طبق اعلام سازندگان، یکی از بزرگ‌ترین بسته‌های منتشر‌ شده برای بازی خواهد بود.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده