نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

نسخه جدید بازی Battlefield امسال منتشر می‌شود؛ تاخیر در عرضه Anthem تا ۲۰۱۹

الکترونیک آرتز ضمن تایید رسمی تاخیر خوردن بازی Anthem تا سال ۲۰۱۹، انتشار نسخه جدیدی از Battlefield در سال جاری را تایید کرد.

چندی پیش بود که یک سری منابع خبری اعلام کردند بازی Anthem، اثر جدید استودیو بایوور، تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است و حال الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی سه ماهه اخیر خود رسما تایید کرده که این بازی، امسال منتشر نخواهد شد و برای تجربه آن، باید تا سال ۲۰۱۹ منتظر ماند. به طور دقیق‌تر، EA اعلام کرد که بازی Anthem در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹ این شرکت منتشر خواهد شد که بازه‌ای بین اول ژانویه ۲۰۱۹ تا پایان مارس ۲۰۱۹ (۱۱ دی ۹۷ تا ۱۱ فروردین ۹۸) را شامل می‌شود.

اما در کنار تایید رسمی تاخیر خوردن بازی Anthem، الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه جدیدی از سری Battlefield امسال منتشر خواهد شد. با اینکه این شرکت اطلاعاتی از ویژگی‌های بازی و اینکه این نسخه در چه بازه زمانی جریان خواهد داشت منتشر نکرد، اما اعلام کرد که بتلفیلد جدید در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۸ این شرکت که بازه بین اول اکتبر ۲۰۱۸ تا پایان دسامبر ۲۰۱۸ (۹ مهر ۹۷ تا ۱۰ دی ۹۷) است منتشر خواهد شد.

با توجه به اینکه نسخه جدید بتلفیلد در سال جاری منتشر خواهد شد، به احتمال زیاد در آینده نزدیک اطلاعات بیش‌تری از ویژگی‌های این بازی منتشر می‌شود. نظر شما در مورد این اخبار چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده