نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Anthem احتمالا تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد

بر اساس گزارش‌های منتشر‌شده، بازی Anthem که برای انتشار در سال جاری معرفی شده بود، احتمالا در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

یکی از نمایش‌های مهم الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2017، مربوط به Anthem، بازی جدید استودیو بایوور بود. این بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی، برای انتشار در سال ۲۰۱۸ تایید شده بود اما اخیرا منابعی معتبر به سایت کوتاکو گزارش کرده‌اند که عرضه این بازی، تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است.

به استناد منابع سایت کوتاکو، بایوور در حال حاضر تمام تمرکز خود را صرف ساخت بازی Anthem کرده است و با اینکه صرفا یک سری تیم کوچک جهت پشتیبانی از دیگر بازی‌های استودیو فعالیت می‌کنند، اما تمرکز اصلی بایوور در حال حاضر روی آماده کردن Anthem است. با این حال طبق اعلام یکی از افراد نزدیک به استودیو، بازی Anthem برای انتشار در سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد و حال هدف بایوور، آماده کردن بازی برای اوایل سال ۲۰۱۹ است. طبق اعلام این فرد، بازه انتشار اعلام‌شده در جریان E3 2017 یعنی پاییز ۲۰۱۸، به هیچ‌وجه واقع‌گرایانه نبوده و روند ساخت بازی تا این تاریخ تمام نمی‌شود. مخصوصا که الکترونیک آرتز انتظار دارد تا بایوور یک نسخه بتا، نسخه مخصوص EA Access و همچنین برنامه مشخصی برای آپدیت‌ها و DLC‌های بازی را هم پیش از انتشار ارائه کند.

البته این منبع نزدیک به استودیو بایوور، اعلام کرده که الکترونیک آرتز به این استودیو اجازه نخواهد داد که بازی را خیلی دیر منتشر کنند و Anthem نهایتا باید تا پایان سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ منتشر شده باشد. بدین ترتیب احتمالا نهایتا تا فروردین ۹۸ شاهد انتشار بازی Anthem خواهیم بود. البته تمام این موارد گزارش منتشر‌شده توسط یک منبع نزدیک به استودیو بایوور هستند و تا زمان اعلام رسمی از طرف EA یا Bioware، در حد یک شایعه باقی می‌مانند.

نظر شما در مورد تاخیر احتمالی Anthem چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده