نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

کمپانی سگا وظیفه انتشار بازی جدید سازندگان سابق بازی Heavy Rain را برعهده دارد

کمپانی سگا اعلام کرد که وظیفه انتشار بازی جدید و داستان محور استودیو Interior Night را که توسط اعضای استودیو کوانتیک دریم تاسیس شده، بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی سگا اعلام کرد که وظیفه انتشار بازی داستان محور و کاملا جدید استودیو Interior Night را بر عهده گرفته است. این استودیو در اواخر سال ۲۰۱۷ توسط اعضای سابق استودیو کوانتیک دریم تاسیس شد که در کارنامه آنها بازی‌های بزرگی نظیر بازی Heavy Rain، بازی Beyond: Two Souls به چشم می‌خورد.

این اولین بازی داستان محور و جدید استودیو Interior Night به شمار می‌آید و در این راستا مدیرعامل استودیو یعنی کارولین مارشال اعتقاد دارد که این مشارکت کمک خواهد کرد تا یک تجربه داستانی عالی به مخاطبین ارائه کنند. ایشان در این‌باره توضیح داد:

ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که با کمپانی سگا روی اولین بازی داستان محور خود کار می‌کنیم. کمپانی سگا نشان داده است که تمایل زیادی به پذیرش ریسک، نوآوری و همکاری با استودیوها دارد.

همچنین جان کلارک، مدیر ارشد اجرایی کمپانی سگا خاطر نشان کرد که این همکاری به دلیل تمایل آنها برای عرضه بازی‌ها و تجربیات جدید محقق شده است. او در این خصوص اذعان داشت:

ما واقعا به دنبال کار با استودیو Interior Night هستیم همچنان که استعدادها و تخیلات آنها به تکامل بازی‌های داستان محور می‌انجامد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی جدید استودیو Interior Night در دست نیست، اما شما می‌توانید به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده