// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

اطلاعاتی از دشمنان و بخش شخصی سازی بازی Sea of Thieves فاش شد

در جریان فاز آزمایشی بازی Sea of Thieves یکی از کاربران ردیت با بررسی محتویات فایل‌های بازی، اطلاعاتی از نسخه نهایی این بازی منتشر کرد.

فاز بتای محدود بازی Sea of Thieves مدت زمانی است که آغاز شده است و همانند همیشه برخی از کاربران، فایل‌های این نسخه را بررسی کرده‌اند و گویا اطلاعاتی از جزئیات نسخه نهایی و فایل‌های مخفی کسب کرده و آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

در این میان، کاربر ردیت با نام m4rx با مشاهده محتویات فایل‌ها و کد‌های بازی Sea of Thieves به نظر به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده است. در حالی که بخشی از اطلاعات هنوز رمزگشایی نشده است و به نظر می‌رسد شماری از المان‌ها در ویدیوی Pirate Legend که پیش‌تر به دست استودیو ریر با کاربران به اشتراک گذشته شده وجود داشته است، اما در میان آنها اطلاعات مخفی و جدیدی نیز دیده می‌شود.

در میان مواردی که فاش شده است شاهد هیولای Kraken هستیم. اطلاعات یاد شده خبر از انیمیشن‌هایی می‌دهد که در آن گویا کراکن کاراکتر بازی را گرفته و او را می‌خورد و در انتها او را پس می‌زند. همچنین حرکت دیگری با نام waterdunk نیز دیده می‌شود که با توجه به معنی آن می‌توان حدس زد که کراکن کاراکتر را به زیر آب می‌برد تا او را خفه کند. با توجه به نام این انیمیشن‌ها احتمال می‌رود که در Sea of Thieves با آنها مواجه شویم، اما باز با این حال باید تا عرضه نسخه نهایی بازی منتظر بمانیم.

از دیگر اطلاعات منتشر شده می‌توان به شخصی سازی کشتی‌ها اشاره کرد که به دست این کاربر به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به این فایل‌ها می‌توان گفت که بخشی از قسمت‌های کشتی همچون توپ‌‌ها، ظاهر کشتی، بادبان و سکان در این بازی قابل شخصی‌سازی خواهد بود. همچنین برخی گزینه‌ها همچون سلاح نیزه‌انداز نیز در بخش شخصی‌سازی دیده می‌شود.

اطلاعات دیگری نیز در مورد فهرست دشمنان منتشر شده که شاهد حضور پری دریایی در آن هستیم، اما گفتنی است که پری‌های دریایی هم‌اکنون در جریان فاز بتا موجوداتی مهربان با رفتاری دوستانه هستند. نام میوه‌های دیگری نیز در کنار موز در محتویات منتشر شده دیده می‌شود. شما از اینجا می‌توانید به فهرست‌ کامل آیتم‌ها و محتویات فاش‌شده نگاهی بیندازید که شامل نقشه، موقعیت چشم‌انداز‌ها، NPC‌ها و مغازه‌های جدید می‌شود که هنوز در بازی دیده نشده‌اند.

گفتنی است که اطلاعات منتشر شده از فایل‌های Sea of Thieves رسمی نیست و احتمال دارد که آیتم‌ و محتویات یاد شده در نسخه نهایی بازی متفاوت باشد؛ چرا که بیشتر اوقات نسخه بتای بازی‌ها درست همانند نسخه نهایی آنها نبوده است.

فاز بتای بازی Sea of Thieves، که اخیرا نیز تمدید شده است، هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و تا چهارشنبه ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن‌ماه) ادامه دارد. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه بتای این بازی را، که پیش‌تر منتشر شده بود، تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sea of Thieves برای انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس وان ایکس و پی سی برنامه‌ریزی شده است و قرار است که بازی در ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (۲۹ اسفند ۱۳۹۶) در دسترس کاربران قرار بگیرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده