نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

آپدیت بزرگ بازی Battlefield 1، هفته‌ آینده منتشر خواهد شد

طبق اعلام استودیو دایس، هفته آینده یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های بازی Battlefield 1 همراه با بخش دوم بسته الحاقی Turning Tides که شامل دو نقشه جدید می‌شود، منتشر خواهد شد.

استودیو DICE تاریخ عرضه‌ بروزرسانی مورد انتظار ماه ژانویه‌ی بازی Battlefield 1 و همچنین تاریخ عرضه‌ی ادامه‌ی بسته‌ی الحاقی Turning Tides را مشخص کرد.

پچ ماه ژانویه‌ی بازی Battlefield 1 قرار است تا در تاریخ سی‌ام این ماه (دهم بهمن ۹۶) عرضه شود. گفته می‌شود این آپدیت یکی از بزرگ‌ترین پچ‌هایی است که تا کنون برای بازی عرضه می‌شود. در همین روز همچنین قرار است شاهد عرضه‌ی دومین بخش از بسته‌ی الحاقی Turning Tides باشیم که با نام North Sea شناخته می‌شود. این بسته برای دارندگان نسخه‌های Premium و Revolution Edition در دسترس قرار خواهد گرفت و دو نقشه‌ی جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

آپدیت بازی قرار است پس از دو ساعت قطعی سرورها به علت تعمیرات، برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گیرد. شما می‌توانید زمانبندی این تعمیرات را در ادامه مشاهده کنید:

  • پی سی: سرورها به مدت دو ساعت آفلاین خواهند بود. شروع از: یازده و سی دقیقه صبح به وقت تهران
  • پلی استیشن 4: سرورها به مدت دو ساعت آفلاین خواهند بود. شروع از: یک و سی دقیقه بعد از ظهر به وقت تهران
  • ایکس باکس وان: سرورها به مدت دو ساعت آفلاین خواهند بود. شروع از: سه و سی دقیقه‌ی بعد از ظهر به وقت تهران

لیست تغییرات دقیقی که قرار است به همراه انتشار آپدیت در بازی اعمال شوند در روز عرضه‌ی آن در دسترس قرار خواهد گرفت. اما با این وجود می‌توان انتظار تغییرات گسترده‌ای را داشت. مهم‌ترین تغییری که قرار است در این بروزرسانی اعمال شود، تعادلی جدید در میزان قدرت اسلحه‌های بازی است. میزان زمان لازم برای کشتن دشمن در هر اسلحه قرار است به سیستم مشابه در بازی Battlefield 4 نزدیک‌تر شود و این باعث می‌شود بسیاری از اسلحه‌های بازی کارآمدتر و تاثیرگذارتر شوند. پس از انتشار، شما می‌توانید لیست کامل این تغییرات را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده