// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Darkest Dungeon: Ancestral Edition برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو ردهوک بازی Darkest Dungeon: Ancestral Edition را برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ تایید کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ردهوک (Red Hook، سازنده بازی Darkest Dungeon) نسخه‌ی Ancestral Edition این بازی را معرفی کرد. علاقه‌مندان به بازی Darkest Dungeon، با خرید بازی Darkest Dungeon: Ancestral Edition جدای از بازی اصلی، به دو بسته الحاقی The Crimson Court و The Shieldbreaker دسترسی خواهند داشت. این بازی برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین گفتنی است که ناشر این بازی کمپانی مرج گیمز (Merge Games) است.

در ادامه مشخص شده است که قیمت بازی روی PS4 برابر با ۲۹.۹۹ دلار و روی Nintendo Switch برابر با ۳۹.۹۹ دلار خواهد بود. لوک کیرن، مدیر عامل کمپانی مرج گیمز در ارتباط با همکاری این کمپانی و استودیو ردهود می‌گوید:

چند ماهی است که با استودیو ردهود در حال کار کردن هستیم. بازی Darkest Dungeon یک اثر فانتزی است و کار کردن با تیم ردهود، باعث لذت و شادی است. ما معتقدیم که بازی Darkest Dungeon: Ancestral Edition توسط خرده‌فروشی‌ها و کاربران، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

همچنین تایلر سیگمن، رئیس کل استودیو ردهود در ارتباط با عرضه نسخه فیزیکی Darkest Dungeon می‌گوید:

خیلی از هواداران خواستار نسخه فیزیکی بازی بودند و کمپانی مرج گیمز، بهترین همکار برای انجام این کار بود. ما از اینکه کاربران می‌توانند نسخه فیزیکی بازی را خریداری کنند هیجان‌زده بوده و چند نسخه را برای تکمیل آرشیو خود خواهیم برداشت! 

بازی Darkest Dungeon: Ancestral Edition در ماه مارس ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده