// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

آپدیت جدید بازی GTA Online با محوریت اتومبیل Ubermacht Revolter

استودیو Rockstar Games با یک آپدیت جدید، اتومبیل و رویداد‌هایی را به بخش چند نفره GTA V یعنی بازی GTA Online اضافه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) از محتویات، رویداد‌ها و تخفیف‌های جدیدی برای بازی GTA Online خبر داد. در مورد محتویات تازه، در مرحله اول سازندگان از وسیله نقلیه جدیدی با نام Ubermacht Revolter رونمایی کرده‌اند که در واقع یک اتومبیل لوکس است که هم‌اکنون از طریق Legendary Motorsport قابل خریداری است.

اتومبیل جدید که در ادامه می‌توانید عکس آن را مشاهده کنید، در جلو به یک مسلسل هم مجهز شده است. همانطور که در بالا اشاره شد شما با یک اتومبیل لوکس و کلاسیک روبه‌رو هستید.

gta online

در بخش چندنفره بازی Grand Theft Auto همچنین شما می‌توانید ۲ برابر $GTA و RP در حالت جدید Adversary یعنی Air Quota، که هفته گذشته به بازی اضافه شده است، کسب کنید. حالت یاد شده که تا ۴ تیم و ۱۶ نفر را پشتیبانی می‌کند، بازیکنان را در مقابل یکدیگر رها می‌کند تا با استفاده از هواپیما، هلیکوپتر‌ و غیره به رقابت با یکدیگر بپردازند. بازیکنان GTA Online هم‌اکنون می‌توانند در تمامی حالت‌های Land و Stunt که توسط Rockstar توسعه یافته است، شرکت کنند و از دو برابر امتیازات تا تاریخ ۲۹ ژانویه (۹ بهمن‌ماه) بهره‌مند شوند.

در مورد تخفیف‌های این هفته باید بدانید که هزینه ارتقا و تنظیمات شخصی‌سازی MK II نیز با تخفیف همراه است که در ادامه می‌توانید از اسامی آنها باخبر شوید. علاوه بر آن، فروشگاه‌ Warstock Cache & Carry نیز دو وسیله نقلیه یعنی Benefactor Turned Limo و HVY APC را با تخفیف‌های چشمگیر در اختیار کاربران قرار داده است.

  • ارتقا MK II با ۳۰ درصد تخفیف (هزینه برای ارتقا به سلاح MK II)
  • خشاب‌های MK II با ۲۵ درصد تخفیف
  • دوربین‌های MK II با ۲۵ درصد تخفیف
  • لوله اسلحه MK II با ۲۵ درصد تخفیف
  • پوسته سلاح MK II با ۲۵ درصد تخفیف

در انتها نیز به بخش مسابقات Premium Race بازی GTA Online می‌رسیم که این بار شاهد حالت Tube Raider با حضور اتومبیل Ruiner 2000 هستیم که در کنار حالت Coast to Coast بخش Time Trial دیده می‌شود. همانند همیشه اگر یکی از سه مقام برتر را در حالت Premium Race کسب کنید به شما $GTA تعلق می‌گیرد؛ در حالی که تمامی شرکت‌‌کنندگان از سه برابر RP برخوردار می‌شوند. در مورد حالت Time Trial اگر شما بتوانید در زمان معین‌شده مسابقه را به پایان برسانید دو برابر $GTA و RP کسب می‌کنید.

در خبر‌های دیگر گویا موفقیت‌های GTA V پی‌در‌پی ادامه دارد. به نقل از راک‌استار گیمز، اکنون و در حالی که چند سال از عرضه GTA V می‌گذرد، این بازی حتی در سال ۲۰۱۷ نیز توانسته به بزرگ‌ترین موفقیت این کمپانی تبدیل شود؛ طوری که لقب سومین بازی فیزیکی پرفروش سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرده است.

GTA Online از طریق بازی GTA V قابل تجربه است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی GTA Online در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده