// چهار شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

آپدیت بازی GTA Online با محوریت Air Quota و اتومبیل جدید

کمپانی Rockstar Games جدیدترین آپدیت بازی GTA Online را با محوریت حالت Air Quota و اتومبیل جدید در دسترس کاربران قرار داد.

تازه‌ترین آپدیت بخش چند نفره بازی Grand Theft Auto V هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و طبق روال همیشگی یک اتومبیل جدید به این بازی اضافه کرده است. علاوه بر اتومبیل جدید، آپدیت بازی GTA Online تخفیف‌هایی را به همراه رویداد‌هایی برای کسب امتیاز بیشتر در دسترس کاربران قرار داده است.

وسیله نقلیه جدید یعنی Grotti GT500 در واقع یک اتومبیل مسابقه‌ای و کلاسیک است و سازندگان در توضیحاتی که در عکس زیر مشاهده می‌کنید نوشته‌اند:

توجه داشته باشید که یک اتومبیل به چه اندا‌زه‌ای می‌تواند شما را جذاب نشان دهد.

gta online

حالت جدید بخش چندنفره Adversary این هفته Air Quota نام دارد. حالت یاد شده که تا ۴ تیم و ۱۶ نفر را پشتیبانی می‌کند، کاربران را در مسابقاتی که هواپیماها، هلیکوپتر‌ها و غیره در آنها شرکت داده می‌شوند، رها می‌کند. حالت Air Quota تا تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن‌ماه) برای کاربران دو برابر $GTA و RP در نظر گرفته است.

تخفیف‌های این هفته نیز شامل آیتم‌ها و برخی آپگرید‌های داخل بازی می‌شود. کاربران هم‌اکنون می‌توانند Facilityهای خود را با کسر ۲۵ درصد از قیمت آن ارتقا دهند که شامل آیتم‌ها و جلوه‌های ظاهری می‌شود. وسایل نقلیه دیگر همانند Buckingham Pyro و HVY Nightshark نیز با تخفیف ۲۵ درصدی همراه است.

مسابقات Premium Stunt Race هفته جاری مربوط به Plummet می‌شود که به Superها محدود شده است و در آن سو Time Trial آپدیت جدید نیز بخش Tongva Valley را شامل می‌شود. همانند همیشه بازیکنانی که بتوانند مسابقات Stunt Race را در یکی از سه جایگاه اول به اتمام برسانند، $GTA دریافت می‌کنند؛ در حالی که برای تمامی بازیکنان سه برابر RP در نظر گرفته شده است. در بخش Time Trial نیز به کسانی که در زمان معین‌شده این حالت را به پایان برسانند، امتیازات $GTA و RP تعلق می‌گیرد.

در مورد خبر‌های دیگر مربوط به این بازی به نظر می‌رسد که موفقیت‌های GTA V پی‌در‌پی ادامه دارد. به نقل از راک‌استار گیمز، اکنون و در حالی که چند سال از عرضه GTA V می‌گذرد، این بازی حتی در سال ۲۰۱۷ نیز توانسته به بزرگ‌ترین موفقیت این کمپانی تبدیل شود؛ طوری که لقب سومین بازی فیزیکی پرفروش سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرده است.

GTA Online از طریق بازی GTA V قابل تجربه است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی GTA Online در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده