نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

آپدیت شماره ۶ بازی فیفا 18 منتشر شد (بروزرسانی: برای کنسول ها منتشر شد)

الکترونیک آرتز امروز ششمین آپدیت بازی فیفا 18 را برای کامپیوتر منتشر کرده است. با جزییات این آپدیت همراه زومجی باشید.

پنجمین آپدیت فیفا 18 که نسخه بازی را به 1.07 ارتقا می‌داد، آذرماه منتشر شد و پس از آن، شاهد برگزاری چندین رویداد در این بازی شبیه ساز فوتبال از جمله رویداد TOTY بودیم. حال پس از تمام شدن این رویداد‌ها، الکترونیک آرتز امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، ششمین آپدیت بازی را برای نسخه کامپیوتر منتشر کرده است. این آپدیت که احتمالا نسخه بازی را به 1.08 ارتقا خواهد داد، طی روز‌های آتی برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد.

این آپدیت برخی از مشکلات گزارش‌شده توسط کاربران را حل می‌کند. یکی از مشکلات بازی که افراد زیادی از آن ناراضی بودند، مساله گل خوردن در لحظات ابتدایی است؛ به این صورت که بلافاصله پس از شروع بازی، می‌شد مخصوصا با بازیکنان سریع، راحت به دروازه حریف رسید و گل زد. حال EA در این آپدیت کاری کرده که بازیکنان تیم حریف پس از آغاز مسابقه، آرایش متراکم‌تر و درست‌تری به خود بگیرند و از این طریق، جلوی این گل‌های زود‌هنگام و آزاردهنده گرفته شود. مساله بعدی مربوط به رقابت‌های Fut Champions می‌شود که برخی بازیکنان در این رقابت‌ها و پیش ار شروع مسابقه، زمانی که به‌عنوان تیم مهمان (Away) قرار می‌گرفتند یا لباس تیم یک سری از بازیکنان مشهور را مشاهده می‌کردند، از مسابقه خارج می‌شدند. اما EA برای جلوگیری از این مساله، اقداماتی در آپدیت جدید فیفا لحاظ کرده است. بر این اساس، از این پس تمام بازیکنان پیش از شروع مسابقه خودشان را به‌عنوان تیم میزبان (Home) مشاهده خواهند کرد و میزبان یا مهمان بودن پس از ورود به مسابقه مشخص خواهد شد. همچنین به جای نمایش لباس تیم رقیب، از این پس لباس دوم تیم خودتان را بر تن بازیکن حریف مشاهده خواهید کرد.

فیفا 18

از جمله تغییرات دیگری که این آپدیت در بازی اعمال می‌کند، می‌توان به بهبود جستجوی آیتم‌های مصرفی در قسمت نقل و انتقالات حالت آلتیمیت اشاره کرد که گاهی، آیتم‌های نادرستی نمایش داده می‌شدند. همچنین یک مشکل مربوط به گیم‌پلی بازی هم که در این آپدیت رفع شده، مربوط به دروازه‌بان‌ها است؛ به این صورت که دروازه‌بان‌ها گاهی توپی را که به سمت عقب پاس داده بودید بدون اینکه شما بخواهید شوت می‌کردند که این مساله رفع شده است. آخرین تغییر مهم این آپدیت هم مربوط به نوار کیفیت اتصال می‌شود که در حالت‌های آنلاین بازی نمایش داده می‌شود و از این پس، رنگ آن تغییر کرده است؛ به این صورت که وقتی سه، چهار یا پنج نوار پر باشند، رنگ سبز را مشاهده خواهید کرد و هنگام پر بودن دو نوار رنگ زرد و هنگام پر بودن یک نوار هم رنگ قرمز را خواهید دید.

به هر حال آپدیت جدید بازی FIFA 18 روی کامپیوتر منتشر شده و به‌زودی برای کنسول‌ها هم منتشر خواهد شد.


منبع Futhead
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده