// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳

همکاری دیزنی با توسعه دهندگان برای توسعه بازی های موبایل

کمپانی دیزنی اعلام کرده که برای توسعه بازی‌های موبایل، با توسعه‌دهندگان نام آشنای این صنعت وارد همکاری شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، کایل لاکلین، معاون ارشد کمپانی دیزنی، اعلام کرد که برای توسعه بازی‌های موبایل، این کمپانی با چهار توسعه‌دهنده نام آشنا در صنعت بازی‌های موبایل همکاری خواهد کرد. قطعا این خبر می‌تواند برای کاربران و هواداران بازی‌های این کمپانی روی کامپیوتر و کنسول‌ها خوشحال کننده باشد زیرا به‌نظر می‌رسد در آینده شاهد بازی‌های مربوطه روی موبایل نیز خواهیم بود.

چهار توسعه‌دهنده بازی‌های موبایل که با کمپانی دیزنی وارد همکاری شده‌اند، استودیو پربلو (PerBlue، سازنده بازی Portal Quest)، کمپانی گیملافت (Gameloft، سازنده بازی Sonic Runners)، استودیو لودیا (Ludia، سازنده بازی Jurassic World: The Game) و استودیو گلو (Glue، سازنده بازی Design Store) هستند که هر کدام از این استودیوهای بازیسازی، جدای از بازی‌های ذکر شده، آثار محبوب دیگری نیز در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

با این حال هنوز لیست بازی‌های دیزنی روی موبایل معرفی نشده است اما با وجود همکاری این کمپانی با توسعه‌دهنده‌های نام‌ آشنا پلتفرم موبایل، می‌توان امید داشت که شاهد آثار خوبی روی موبایل خواهیم بود. باید صبر کرد و ببینیم چه بازی‌هایی برای پلتفرم موبایل از سوی دیزنی معرفی می‌شوند.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده