نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷

ریمستر بازی Red Faction Guerrilla احتمالا عرضه خواهد شد

نسخه ریمستر بازی Red Faction Guerrilla اخیرا در چند خرده‌فروشی لیست شده و احتمالا شاهد تایید آن خواهیم بود.

Red Faction Guerrilla یک بازی شوتر سوم شخص است که در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی THQ منتشر شد. این بازی در آن زمان به دلیل داشتن گیم‌پلی هیجان‌انگیز و همچنین ویژگی‌هایی چون فیزیک طبیعی و قابلیت تخریب‌پذیری بالای اجزای محیطی، مورد استقبال خوبی قرار گرفته و نمره‌های خوبی هم از سایت‌ها دریافت کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه ریمستر این بازی در چندین خرده‌فروشی برای مدتی لیست شده و احتمالا، شاهد تایید رسمی آن خواهیم بود.

اولین بار یکی از کاربران سایت ردیت متوجه شد که ریمستر Red Faction Guerrilla در شعبه‌های دانمارک، فنلاند، سوئد و نروژ برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان لیست شده است. البته این بازی خیلی زود از لیست این فروشگاه‌ها حذف شد با این حال می‌توان احتمال داد که به‌زودی شاهد تایید رسمی این ریمستر هم باشیم. Red Faction Guerrilla یکی از بازی‌های کمپانی THQ بود که توسط استودیو Volition ساخته شده بود. پس از ورشکست شدن THQ، حق امتیاز این بازی به نوردیک گیمز (THQ Nordic فعلی) واگذار شد و این شرکت هم ثابت کرده که علاقه خاصی به ساخت نسخه ریمستر بازی‌های قدیمی‌تر دارد.

به هر حال Red Faction Guerrilla یکی از بازی‌های شوتر موفق نسل گذشته بود و تایید ساخته شدن نسخه ریمستر آن، قطعا خبر خوبی خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده