نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

نیل دراکمن در رویداد دایس سخنرانی خواهد کرد

نیل دراکمن، یکی از اعضای ناتی داگ و کارگردان بازی The Last of Us در رویداد D.I.C.E حضور خواهد داشت.

رویداد DICE در تقویم رویدادهای مربوط به بازی‌های ویدیویی از اتفاقات کوچک به شمار می‌رود، اما جو صمیمی آن و سخنرانی‌هایی که هر ساله در آن برگزار می‌شود، این رویداد را به جایگزین ارزشمندی برای نمایشگاه‌هایی مانند E3 ،PAX و دیگر کنفرانس‌های مربوط به توسعه بازی‌ها تبدیل می‌کند. این مراسم که توسط آکادمی هنرها و علوم تعاملی برگزار می‌شود، امسال فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس باکس مایکروسافت را به‌عنوان سخنران اصلی خود می‌بیند. در این میان، این آکادمی امروز برخی از سخنران‌های حاضر در رویداد DICE 2018 را معرفی کرد.

نیل دراکمن، یکی از اعضای استودیو ناتی داگ و کارگردان بازی‌هایی چون The Last of Us ،Uncharted 4: A Thief’s End و The Last of Us Part 2 سخنرانی خود را در کنار دن تراچن‌برگ، نویسنده و کارگردان فیلم 10 Cloverfield Lane و اپیزود Playtest از سریال بلک میرور انجام خواهد داد. این سخنرانی در رابطه با «پروسه‌ی کسب تجربه‌ی کاراکترها در بازی‌های ویدیویی» خواهد بود.

مایا مولدنهاور، هنرمند و تهیه‌کننده بازی Cuphead نیز صحبت‌هایی در رابطه با مسیر توسعه استودیو MDHR برای تهیه محصول مورد نظرشان خواهد داشت. مائورین فن، مدیر عامل استودیوی Baobab که در زمینه واقعیت مجازی فعالیت می‌کند هم در رابطه با قدرت داستان‌گویی در دنیای واقعیت مجازی و ماموریت او برای خلق تجربه‌ای برای کاربر که بتواند مولفه‌های انتقال محتوای بصری، نمایندگی از دنیای بازی‌های ویدیویی و سیستم حرکتی واقعی را در بر داشته باشد، صحبت خواهد کرد.

آکادمی پیش از این نیز اعلام کرده بود چت فلازیسکی (از استودیو بوسا) و لیدوین ساور (از یوبیسافت) دیگر افراد حاضر در این رویداد خواهند بود. رویداد دایس از ۲۰ تا ۲۲ فوریه (اول تا سوم اسفند) در شهر لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده