نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

کارگردان هنری Spider-Man از گیم پلی و باکس آرت بازی می‌گوید

جاسیندا چیو، کارگردان هنری بازی Spider-Man اطلاعات جالبی را از گیم پلی و باکس آرت بازی به اشتراک گذاشت.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز جاسیندا چیو، کارگردان هنری بازی Spider-Man اطلاعات جالبی را در خصوص این اثر در حال ساخت توسط استودیو اینسامنیاک گیمز به اشتراک گذاشته است.

اول از همه، ما درباره گیم‌پلی بازی شنیدیم و متوجه شدیم که امکان شیرجه‌زدن به طرف خیابان و به دنبال آن بالا کشیدن خود در آخرین ثانیه‌ها و پیش از برخورد به زمین وجود دارد. این موضوع حرکت آزادانه در محیط را در بازی رقم می‌زند که واقعا هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. جاسیندا چیو در این‌باره گفت:

کار مورد علاقه من در بازی Spider-Man این است که به طرف خیابان شیرجه بزنم و در لحظات پایانی، خود را بالا بکشم. من عاشق دلهره‌‌ای هستم که با هر بار تکرار این حرکت به من دست می‌دهد.

البته اینجا یک سوال اساسی مطرح می‌شود و آن هم این است که اگر در حین شیرجه‌زدن موفق به بالا کشیدن خود نشویم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با توجه به اعلام چیو به نظر می‌رسد که اسپایدرمن تنها فرود می‌آید و شاهد وارد شدن صدمه و آسیبی به این شخصیت نخواهیم بود؛ با این حال ایشان معنقد است که فرود آمدن کار افراد مبتدی است.

شما... فرود می‌آیید، اما زمانی که من نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کنم به پیچ‌و‌تاب بیشتری نیاز دارم. فرود آمدن خسته‌کننده است. من به‌شدت پیشنهاد می‌کنم که در حین انجام بازی به‌زیبایی تاب بخورید. نیمی از لذت بازی همین است!

Spider-Man

اطلاعات جذاب دیگری نیز در خصوص باکس‌آرت بازی منتشر شد و با توجه به صحبت‌های جاسیندا چیو ظاهرا به‌زودی تصویر روی جلد بازی نهایی خواهد شد. همچنین ایشان معتقد است که بازی Spider-Man در قفسه فروشگاه‌ها بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. وی در این خصوص توضیح داد:

بله! ما به نهایی کردن آن بسیار نزدیک هستیم. بازی قرار است به‌زیبایی در قفسه فروشگاه‌ها ظاهر شود. نمی‌توانم تا زمان رونمایی از آن صبر کنم.

چندی قبل برایان هورتن، کارگردان هنری بازی در توییتی اعلام کرد که برای بار سوم بازی Spider-Man را به اتمام رسانده است و ظاهرا بازی در مرحله پایانی توسعه قرار دارد. همچنین در جریان رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2017  یک تریلر جدید از بازی منتشر شد که چشم‌انداز تیم سازنده از شخصیت مرد عنکبوتی را به تصویر می‌کشید. پیش از آن هم شاهد یک تریلر جدید از بازی در جریان رویداد هفته بازی پاریس 2017 بودیم که به بررسی جزئیات و نکات آن پرداختیم.

بازی Spider-Man در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ و تنها برای پلتفرم پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده