// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

بازی Spider-Man احتمالا در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

با توجه به توییت‌ اخیر برایان هورتن، ظاهرا بازی Spider-Man در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.

در صنعت بازی‌های ویدیویی، یکی از شخصیت‌های ابرقهرمانی که در حقش کم لطفی شده، اسپایدرمن است که استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games، سازنده بازی Spider Man) پس از معرفی این بازی نوید یک اثر جذاب و دوست داشتنی را از شخصیت مرد عنکبوتی داد. رفته رفته با انتشار ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی مشخص شد که سیستم مبارزات، همانند ساخته‌های راک‌استدی برای بتمن است و نیویورک را در قالب یک محیط دنیای باز مشاهده خواهیم کرد.

اما در این میان موردی که شدیدا منتظرش هستیم و تیم سازنده صحبتی از آن نمی‌کند، تاریخ دقیق عرضه است. البته این اواخر مواردی مشاهده شده که نشان می‌دهد بازی Spider-Man ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، برایان هورتن، کارگردان هنری بازی Spider-Man در توییت خود اعلام کرده که برای سومین بار، بازی را تمام کرده است.

روند انجام بازی و تمام کردن آن برای آزمایش بازی است تا در صورت وجود مشکلات، آن‌ها را برطرف کرده و بازی‌ای بدون نقص را عرضه کنند. همچنین اعلام شده که هر دور بازی کردن، چند روز طول کشیده و به احتمال زیاد با اثری روبه‌رو هستیم که ساعت‌ها کاربر را سرگرم خواهد کرد. البته اینکه بازی در مراحل پایانی به‌سر می‌برد، حدس و گمان است اما امیدواریم چنین باشد تا عاشقان مرد عنکبوتی، به‌زودی بتوانند بازی جدید این شخصیت محبوب را تجربه کنند.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده