// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بخش آنلاین بازی Gravity Rush 2 فعلا غیر فعال نخواهد شد

بخش آنلاین بازی Gravity Rush 2 که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۹ دی به کار خود پایان دهد، تا تاریخ ۲۸ تیر ۹۷ به فعالیت خود ادامه می‌دهد و پس از آن غیر فعال خواهد شد.

مدتی پیش شعبه ژاپن بخش سرگرمی‌های کمپانی سونی طی خبری اعلام کرده بود که به پشتیبانی از بخش آنلاین بازی Gravity Rush 2، درست یک سال پس از عرضه رسمی بازی در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۹ دی ۹۶) پایان می‌دهد. اما روز گذشته و تنها یک هفته مانده به موعد مقرر شده، بازیکنان با ورود به بازی Gravity Rush 2 پیغامی دریافت می‌کنند که خبر خوبی برای کاربران و علاقه‌مندان به بخش آنلاین این بازی به شمار می‌رود.

با توجه به پیغام منتشر شده توسط سازندگان بازی Gravity Rush 2، تاریخ قبلی برای غیر فعال شدن بخش آنلاین این بازی که ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۹ دی ۹۶) در نظر گرفته شده بود، تغییر کرده است و خدمات آنلاین فعلا تا روز ۱۹ جولای ۲۰۱۸ (۲۸ تیر ۹۷) در اختیار بازیکنان این بازی قرار خواهد داشت و پس از این تاریخ پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین به اتمام خواهد رسید. گفتنی است، پس از غیر فعال شدن بخش آنلاین بازی Gravity Rush 2، بازیکنان به بخش‌های زیر دسترسی نخواهند داشت:

  • ارسال و دریافت چالش‌های آنلاین
  • مشاهده جدول امتیازات و رده بندی بازیکنان
  • ارسال و دریافت جایزه‌های کشف شده توسط بازیکنان

بازی Gravity Rush 2 در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۹ دی ۹۵) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌ استیشن 4 عرضه شده بود.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده