نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

بخش آنلاین بازی Gravity Rush 2 دی ماه متوقف خواهد شد

پراجکت سایرن و بخش سرگرمی سونی در ژاپن اعلام کردند پشتیبانی از عملکرد آنلاین بازی Gravity Rush 2 دی ماه به اتمام می‌رسد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم شعبه ژاپن بخش سرگرمی سونی اعلام کرده پشتیبانی از عملکرد آنلاین بازی Gravity Rush 2 درست یک سال و یک روز پس از عرضه رسمی بازی در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۹ دی) به اتمام می‌رسد.

به طور دقیق‌تر، سرورهای بازی در تاریخ ۲۹ دی ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران پشتیبانی آنلاین بازی را متوقف خواهند کرد. به این ترتیب از تاریخ مذکور دیگر امکان ارسال و دریافت چالش، مرور جدول رده‌بندی بازیکنان، دریافت یا پست کردن سرنخ گنجینه‌ها، دریافت یا پست کردن تصاویر ارواح یا دریافت توکن Dusty یا دریافت پاداش از آن‌ها در بازی وجود نخواهد داشت.

برای جبران این خبر ناراحت کننده، سونی اعلام کرد از امروز، تعداد توکن‌های Dusty که می‌توانید دریافت کنید افزایش پیدا خواهد کرد. این تغییر تا زمان اتمام پشتیبانی از عملکرد آنلاین بازی ادامه خواهد داشت. در ضمن بازیکنان بایستی برای دریافت و فعالسازی پوشش‌ها و طلسم‌ها تا پیش از ۲۹ دی تلاش کنند، چرا که پس از تاریخ مذکور دیگر امکان دریافتشان وجود ندارد.

سونی که سابقه درخشانی در توقف دائمی پشتیبانی از عملکرد آنلاین بازی‌ها را در کارنامه دارد، برای تعطیلی بخش آنلاین بازی Gravity Rush 2 فعلا هیچ دلیلی نیاورده است.

بازی Gravity Rush 2 در دو شکل فیزیکی و دیجیتالی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی خوش ساخت، بررسی زومجی از بازی را از دست ندهید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده