نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

کتاب Hard in Hightown بازی Dragon Age به صورت واقعی منتشر می‌شود

اخیرا یک ناشر تصمیم گرفته تا کتاب Hard in Hightown را که در بازی Dragon Age توسط شخصیت وریک نوشته شده بود، به صورت واقعی منتشر کند!

اکر از طرفداران سری Dragon Age باشید، قطعا شخصیت وریک را می‌شناسید؛ شخصیتی که یک دوارف محبوب و همچنین یک نویسنده در دنیای بازی است و به همین سبب هم شهرت زیادی در دنیای Thedas دارد. وی در بازی نویسنده کتابی با نام Hard in Hightown است و حال یک ناشر کتاب، تصمیم گرفته تا این اثر وی به شکل یک کتاب واقعی منتشر کند!

کتاب Hard in Hightown با همکاری دو کمپانی Dark Horse Books و Penguin Random House منتشر خواهد شد و قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت. این کتاب کم‌تر از ۱۰۰ صفحه است و داستانی در مورد تقابل دو گروه افراطی در شهر Kirkwall را روایت می‌کند که طرفداران بازی Dragon Age 2، قطعا با این شهر آشنا هستند. خلاصه‌ای از داستان این کتاب و تصویر روی جلد آن به شرح زیر است:

پس از ۲۰ سال گشت‌زنی در شهر کرکوال، دانن برنکوویچ، از نگهبانان شهر، بیش‌تر از هر کسی با این شهر آشنا است. وی اخیرا با یک نیروی جوان همکار شده که تجربه خیلی کمی دارد. زمانی که آن‌ها جسد یکی از مقامات شهر را در یکی از گشت‌زنی‌هایشان پیدا می‌کنند، درگیر تقابل دو گروه افراطی با نام‌های Executors و Chantry Agents می‌شوند که به دلیل یک جسم باارزش و قدیمی، در حال مبارزه با یکدیگر هستند.

Dragon Age

مورد جالب در رابطه با این کتاب، این است که روی جلد آن نام وریک تتراس به عنوان نویسنده ذکر شده که در واقع یک شخصیت در بازی است که به وی اشاره کردیم و نام مری کربی، نویسنده بازی در استودیو بایوور که داستان در اصل توسط وی نوشته شده است، به عنوان همکار وریک ذکر شده است. این کتاب در تاریخ ۹ مرداد و با جلد سخت منتشر خواهد شد.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده