نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

احتمال انتشار نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise در آینده نزدیک

با توجه به اطلاعات منتشر شده، احتمالا نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise به‌زودی منتشر خواهد شد.

Burnout Paradise یک بازی ماشین سواری آرکید بود که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به دلیل هیجان بالایش، مورد استقبال گیمر‌ها نیز قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سایت ژاپنی گماتسو اعلام کرده که الکترونیک آرتز قصد دارد یک نسخه ریمستر از این بازی را با نام Burnout Paradise Remaster HD در تاریخ ۲۵ اسفند در این کشور برای پلی استیشن 4 منتشر کند. با اینکه طبق اعلام این سایت بازی فقط برای PS4 و در ژاپن منتشر خواهد شد، اما در صورتی که نسخه ریمستر بازی واقعی باشد، احتمال انتشار جهانی آن هم بسیار بالا است.

از طرف دیگر چندی پیش بازی Burnout Paradise در لیست یک خرده‌فروشی برزیلی هم برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان لیست شده بود. این خرده‌فروشی تاریخ انتشار بازی را ۱۰ اسفند اعلام کرده بود که به تاریخ اعلام‌شده توسط گماتسو نزدیک است و می‌توان گفت که احتمالا بازی در تاریخ ۱۰ اسفند در آمریکا منتشر خواهد شد و کاربران ژاپنی هم ۲۵ اسفند قادر به تجربه آن خواهند بود. البته باید در نظر داشت که برخلاف اعلام گماتسو، خرده‌فروشی برزیلی نسخه ریمستر بازی را لیست نکرده بود؛ بلکه نام بازی بدون پسوند یا پیشوند خاصی ذکر شده بود که احتمالا بدین معنی است که EA صرفا یک پورت ساده از این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت منتشر می‌کند.

به هر حال با اینکه بازی تا به امروز با دو نام مختلف برای کنسول‌های نسل هشتمی لیست شده، اما تا زمانی که الکترونیک آرتز رسما خبری در این مورد منتشر نکند، نمی‌توان با اطمینان از انتشار Burnout Paradise روی این کنسول‌ها سخن گفت. به هر حال زمان زیادی تا تاریخ اعلام‌شده توسط این سایت‌ها باقی نمانده و اگر EA واقعا قصد انتشار این بازی را داشته باشد، حتما خبر رسمی آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده