نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

باگ آزاردهنده اپراتور Jager بازی Rainbow Six Siege به زودی رفع می‌شود

کمپانی یوبی‌سافت از رفع گلیچ مربوط به اپراتور Jager بازی Rainbow Six Siege در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

کمپانی یوبی‌ سافت در تازه‌ترین اخبار بازی اعلام کرد که مشکل آزاردهنده اپراتور Jager در بازی Rainbow Six Siege به زودی مرتفع خواهد شد. در این گلیچ با فشردن چند دکمه پشت سر هم یک سپر بالستیک روی سر اپراتور Jager قرار می‌گیرد که کشتن این اپراتور را بسیار سخت می‌کند و از ماه‌ها پیش گریبان‌گیر این بازی تیراندازی است.  

خوشبختانه کمپانی یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرد که آزمایش‌های داخلی برای رفع این مشکل موفقیت‌آمیز بوده و در حال آماده‌سازی یک آپدیت است که هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد. یوبی‌سافت اعلام کرد که هنوز تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی مشخص نیست اما در اوایل هفته آینده در دسترس خواهد بود.

با این حال به نظر می‌رسد که این بروزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران پی‌سی بازی Rainbow Six Siege منتشر می‌شود و کمپانی یوبی‌سافت در خصوص رفع این مشکل در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان توضیح داد:

برخی از جنبه‌های این کار از کنترل ما خارج است و در این برهه از زمان ما را از انتشار یک بروزرسانی برای رفع این مشکل در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازمی‌دارد. بر این اساس ما فایل‌های رفع این مشکل را در بروزرسانی برنامه‌ریزی‌شده بعدی (بروزرسانی بزرگ نیم فصل) گنجانده‌ایم.

شایان ذکر است که بسته الحاقی Operation White Noise در آذرماه امسال (ماه دسامبر) منتشر شد و این به این معنا است که احتمالا تا بروزرسانی نیم-فصل بازی چند ماه فاصله داریم. پس از آن نیز سال سوم بازی Rainbow Six Siege آغاز خواهد شد که محتوای بیشتری نظیر کاراکتر‌ها، نقشه‌ها، رویدادهای همکاری چندنفره (Co-op) و موارد جدید بیشتری را به همراه می‌آورد.

سیزن پس سال سوم بازی از حالا با قیمت ۳۰ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قابل خریداری است و همانند گذشته، دسترسی پیش از موعد به محتوای جدید ارائه شده در سال سوم بازی Rainbow Six Siege را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. دارندگان سیزن پس سال سوم بازی از مزایای ویژه‌ای نظیر اعتبار اضافی، گزینه‌های سفارشی‌سازی و تخفیف‌های فروشگاه بازی بهره‌مند خواهند شد. افرادی که سیزن پَس بازی را پیش از تاریخ چهاردهم اسفندماه سال جاری (۵ مارس) تهیه کنند، یک اسکین ویژه‌ی اسلحه دریافت می‌کنند و همچنین ۶۰۰ پوینت اضافی برای کسانی در نظر گرفته شده است که سیزن پس سال دوم بازی را خریداری کرده‌اند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده