// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۷

آپدیت بازی Paladins با نقشه و قهرمان جدید به زودی منتشر می‌شود

تا کمتر از یک هفته دیگر موارد متنوعی از جمله قهرمان، نقشه و یک حالت بازی جدید به Paladins اضافه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی و در جریان مراسم Hi-Rez Expo 2018 سازندگان بازی Paladins: Champions of the Realm علاوه بر معرفی یک حالت بتل رویال که پیشتر توضیحات آن را در زومجی خواندید، از آیتم‌ها و موارد جدیدی مثل نقشه و قهرمان جدید بازی هم رونمایی کردند تا یک سال نو رویایی را برای طرفداران این بازی تدارک ببینند.

اول از همه سی‌ و پنجمین قهرمان این بازی با نام موجی (Moji) معرفی شد که در زیر می‌توانید تصویر مربوط به آن را مشاهده کنید. این شخصیت در دسته Flank قرار می‌گیرد که هیروهایی چون ایوی و اسکای نیز در آن قرار دارند. موجی علاوه بر اینکه از نوعی جادو برای صدمه زدن به دشمنان خود استفاده می‌کند، روی یک اژدهای دو سر نیز سوار می‌شود که احتمالا باعث خواهد شد سرعت حرکت این قهرمان به یکی از برتری‌های او بدل شود.

Moji

رونمایی بعدی های رز در ارتباط با بازی پالادینز، حالت بازی Team Deathmatch بود که طی آن بایستی بازیکنان در قالب دو تیم در برابر یکدیگر قرار بگیرند و هر تیمی که بتواند تعداد بیشتری از بازیکنان مقابل را از بین ببرد، برنده بازی خواهد بود. همراه با این حالت بازی، نقشه جدیدی با نام Trade District نیز معرفی شد که همانطور که از نامش پیدا است در محوطه بیرونی یک فروشگاه جریان دارد. این نقشه با وجود فراهم کردن یک فضای نسبتا بزرگ برای بازیکنان، اتاقک‌ها و اجسامی مثل گاری‌های بزرگ را هم در خود جای داده است که می‌تواند برای پناه گرفتن و غافل‌گیری دشمنان مناسب باشد.

دانلود از آپارات

در پایان نیز مَرکبی جدید با ظاهری شبیه به یک گربه معرفی شد که همراه با برخی آیتم‌های دیگر مثل لباس‌های جدید در اختیار اعضای شبکه توییچ پرایم قرار خواهد گرفت. تریلر مربوط به این Mount جدید را که Battle Cat نام دارد، می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

تمامی آیتم‌ها و موارد جدید روز بیستم دی‌ماه (۱۰ ژانویه) برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد و بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای دریافت آپدیت جدید باید یک هفته بیشتر، یعنی تا ۲۷ دی منتظر بمانند. در پایان می‌توانید تریلر سینماتیک بازی را که در جریان مراسم Hi-Rez Expo 2018 منتشر شد، مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده