نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Albert and Otto اعلام شد

سازندگان بازی Albert and Otto اعلام کردند که این بازی به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

بازی Albert and Otto در سال ۲۰۱۵ با قیمت ۴ دلار برای پی سی منتشر شد. این بازی پلتفرمر مستقل که سعی در روایت داستانی جالب داشت، قرار بود حالتی اپیزودی داشته باشد و قسمت‌های بعدی آن نیز منتشر شوند، ولی K Bros Games، سازنده بازی، به دلیل محدودیت‌های بودجه نتوانست ادامه‌ای برای قسمت اول منتشر کند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو از انتشار نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Albert and Otto طی روز‌های آتی خبر داده و گفته که اگر استقبال خوبی از این نسخه‌ها صورت بگیرد، دنباله بازی نیز احتمالا ساخته می‌شود.

کی براس گیمز نسخه‌های کنسولی Albert and Otto را با همکاری کمپانی Digerati منتشر خواهد کرد و کاربران PS4 می‌توانند در تاریخ ۲۶ دی و کاربران Xbox One هم در تاریخ ۲۰ دی این بازی را تجربه کنند. Albert and Otto بازی خاصی به شمار می‌رود که سبک آن، پازل پلتفرمر است و سعی در روایت داستانی غنی دارد. داستان بازی در کشور آلمان و در زمان جنگ جهانی دوم جریان دارد. داستان بازی روایتگر تلاش شخصیتی به نام آلبرت است که به دنبال آنا، خواهرش می‌گردد که توسط سایه‌ها اسیر شده است. وی پس از مدتی با یک عروسک به اسم اُتو آشنا می‌شود که وی را در ماجراجویی‌اش همراهی می‌کند.

همچنین Albert and Otto طراحی‌های منحصر‌به‌فردی هم دارد و سازندگان آن از فیلم‌های اول تیم برتون، کارگردان مشهور، برای طراحی محیط‌های بازی الهام گرفته‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده