// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

آپدیت جدید بازی PUBG دو مشکل مهم را برطرف می‌کند

آپدیت جدید و کم‌حجم بازی PUBG برخی از مشکلات کلیدی نسخه کامپیوتر را برطرف خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان بازی PUBG اعلام کردند که امروز آپدیت کوچکی برای نسخه کامپیوتر این بازی منتشر می‌شود که دو مشکل کلیدی بازی را برطرف خواهد کرد و اکنون این بروزرسانی منتشر شده است. اولین مشکل در رابطه با تیراندازی از فواصل دور است که به گفته کاربران دقت بسیار پایینی دارد و دقیقا به هدف برخورد نمی‌کند. مورد دوم نیز مربوط به بخش لابی است که برخی از بازیکنان گزارش کرده بودند در این بخش به طور ناخواسته بازی بسته می‌شود.

نسخه شماره یک بازی PlayerUnknown’s Battleground حدود ۱۵ روز پیش برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد و با اینکه از حالت Early Access خارج شده است، اما هنوز ایرادات فنی در بازی مشاهده می‌شود و سازندگان نیز توصیه کرده‌اند بازیکنان حتما آپدیت جدید را روی بازی خود اعمال کنند. با وجود این، این اثر همچنان به فروش کم‌نظیر خود ادامه می‌دهد و بدون شک محبوب‌ترین بازی این روزهای سرویس استیم به شمار می‌رود. چندی پیش بود که تعداد بازیکنان همزمان PUBG به ۳ میلیون نفر رسید و برندن گرین، طراح و سازنده اصلی بازی نیز اعلام کرده است که این بازی می‌تواند در مجموع (نه به‌صورت همزمان) ۱۰۰ میلیون بازیکن به‌دست آورد و رکورد بازی League of Legends را بشکند. نسخه ایکس باکس وان PUBG هم اخیرا عرضه شد که توانست در ۴۸ ساعت اولیه عرضه بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و پس از آن هم به گفته چانگ هان کیم، رییس تیم توسعه‌دهنده PUBG Corp، فروش بازی قابل توجه بوده است.

اخیر کیم اعلام کرده بود که آن‌ها علاقه‌مند هستند که بازی خود را برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر کنند و احتمالا نسخه پلی استیشن 4 بازی هم سرانجام منتشر خواهد شد، اما جدا از انحصار زمانی بازی روی پلتفرم مایکروسافت، نبود سیستم دسترسی زودهنگام در پلی‌استیشن باعث می‌شود تا روند انتشار بازی برای این کنسول در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. کیم همچنین مدعی است که صحبت‌هایی با نتفلیکس و افراد شاغل در هالیوود نیز داشته است تا بازی خود را علاوه بر مدیوم بازی، به مدیوم‌های دیگری هم انتقال بدهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده