// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

آیتم‌های رایگان مشترکین Twitch Prime برای بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

کمپانی Activision آیتم‌های رایگان ماه ژانویه را برای کاربران Twitch Prime در بازی Call of Duty: WWII مشخص کرد.

ماه گذشته کمپانی اکتیویژن (Activision) اعلام کرد که آیتم‌هایی ویژه و انحصاری برای کاربران بازی Call of Duty: WWII که اشتراک Twitch Prime در اختیار دارند در نظر گرفته است. اولین محتوای انحصاری این بازی در ماه دسامبر در اختیار کاربران قرار گرفت؛ حال سازندگان در جریان استریمی از آیتم‌های انحصاری ماه ژانویه (دی-بهمن) برای کاربران توییچ پرایم خبر داده‌اند و گویا آیتم‌های ماه جاری از محتوای ماه گذشته ارزشمند‌تر است.

در ابتدا کاربران بسته‌ای به طور رایگان در قالب آیتم دریافت می‌کنند که به وعده سازندگان، به طور تضمینی شامل یک آیتم کمیاب (Rare) خواهد بود و احتمال می‌رود که کاربران در آن با آیتم Epic یا Heroic نیز روبه‌رو شوند. علاوه بر آن، کاربران توییچ پرایم نیز یک بسته حماسی (Epic) دریافت می‌کنند که به طور تضمینی شامل یک آیتم اپیک می‌شود و همانند بسته پیشین احتمال می‌رود که کاربران در آن با آیتم‌های دیگری نیز مواجه شوند. کاربران توییچ پرایم تا تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن‌ماه) مهلت دارند تا پیش از برگزاری دوره جدید، از آیتم‌های رایگان خود بهره‌مند شوند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه رسمی توییچ مراجعه کنید.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Call of Duty: WWII، چندی پیش آپدیتی منتشر شد که تغییراتی روی سلاح‌ها اعمال کرد. بروزرسانی یاد شده همچنین برخی از ایرادات بازی را در بخش چندنفره و حالت نازی زامبی نیز برطرف کرد. ضمنا سازندگان از فروش ۱ میلیارد دلاری این بازی خبر دادند.

بازی Call of Duty: WW2 آبان‌ماه گذشته منتشر شد و هم‌اکنون برای کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. بازی مذکور در زومجی توانست نمره ۸.۵ را دریافت کند، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که بخشی از آن به این صورت است:

 

سازندگان با معرفی Call of Duty: WWII به کاربران وعده دادند که قصد دارند به ریشه سری بگردند و تا حدود زیادی توانستند وعده خود را عملی کنند. روایت جنگ جهانی دوم توانست یک داستان خوب و کمپین سرگرم‌کننده را برای این بازی به ارمغان بیاورد. عملکرد خوب بخش زامبی از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی به شمار می‌رود و اگر سازندگان در اسلج‌همر می‌توانستند بخش چندنفره بهتری را توسعه دهند می‌توانستند این اثر را به یک بازی بی‌نقص تبدیل کنند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Call of Duty: WWII در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده