// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶

فروش بازی Call of Duty: WWII از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد

بازی Call of Duty: WWII تا به حال بیش از ۱ میلیارد دلار فروش داشته است و یکی از پردرآمد‌ترین محصولات کمپانی Activision تا امروز لقب گرفت.

پس از عملکرد ناموفق بازی Call of Duty: Infinite Warfare در سال ۲۰۱۶ در بازار، کمپانی اکتیویژن سال جاری تصمیم گرفت که با توسعه بازی Call of Duty: WWII از تکرار این موضوع جلوگیری کند. پس از عرضه پروژه جدید نه تنها بازی Call of Duty: WWII توانست فروش نسخه قبلی را پشت‌ سر بگذارد بلکه ناشر آن امروز اعلام کرد که فروش کلی این بازی هم‌اکنون از ۱ میلیارد دلار نیز عبور کرده است.

در نشست خبری که به مناسبت این موفقیت برگزار شد، اکتیویژن در اظهارات خود بیان کرد که بازی Call of Duy: WWII و بازی Destiny 2 از نظر درآمد در آمریکای شمالی اولین و دومین جایگاه راه به خود اختصاص دادند. ناشر این بازی در ادامه افزود که در طی ۸ سال Call of Duty از پردرآمد‌ترین سری بازی‌ها در سراسر دنیا و در طی ۹ سال در آمریکای شمالی محسوب می‌شود. همچنین بازی Call of Duty: WWI در تاریخ اکتیویژن توانست لقب «بزرگترین عرضه» را به خود اختصاص دهد.

Call of Duty: WWII

در آن سو بازی Destiny 2 نیز توانست از نظر تعداد واحد فروخته شده به پرفروش‌ترین بازی پی سی برای کمپانی اکتیویژن تبدیل شود. در انتها نیز بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز به عنوان موفق‌ترین نسخه ریمستر در تاریخ پلی‌ استیشن 4 حضور پیدا کرد.

اریک هیرشبرگ، مدیر عامل کمپانی اکتیویژن، در این باره گفت:

از نظر درآمد، Call of Duty: WWII اولین بازی کنسولی سال جاری در آمریکای شمالی است و بازی Destiny 2 دومین. این امر نشان‌گر این است که Call of Duty در طی ۹ سال پرفروشترین مجموعه در آمریکای شمالی و در طی ۸ سال در سراسر جهان است. از تمامی طرفداران برای اشتیاق آنها به این مجموعه سپاسگذار هستیم و از تیم توسعه دهنده پراستعداد که توانستند این موفقیت را برای این مجموعه به ارمغان بیاورند، متشکر هستم.

بازی Call of Duty: WWII در زومجی توانست نمره ۸.۵ را دریافت کند در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطلاعه کنید که بخشی از آن به این صورت است:

سازندگان با معرفی Call of Duty: WWII به کاربران وعده دادند که قصد دارند به ریشه سری بگردند و تا حدود زیادی توانستند وعده خود را عملی کنند. روایت جنگ جهانی دوم توانست یک داستان خوب و کمپین سرگرم‌کننده را برای این بازی به ارمغان بیاورد. عملکرد خوب بخش زامبی از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازی به شمار می‌رود و اگر سازندگان در اسلج‌همر می‌توانستند بخش چند نفره بهتری را توسعه دهند می‌توانستند این اثر را به یک بازی بی‌نقص تبدیل کنند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Call of Duty: WWII در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده