نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

استودیو سازنده Crackdown 3 استودیو CCP Games را تصاحب کرد

استودیو سومو دیجیتال، توسعه‌دهنده بازی‌های Snake Pass و Little Big Planet 3، استودیو CCP Games واقع در نیوکاسل را خریداری کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، امروز استودیوی بریتانیایی و مستقل سومو دیجیتال، سازنده بازی Crackdown 3، استودیو CCP Games واقع در نیوکاسل را به تصاحب خود درآورد.

در ادامه تعداد سی و چهار نفر از کارکنان برجسته استودیو CCP Games به استودیو Sumo Digital منتقل شدند که از میان آنها می‌توان به اوون اوبراین، مدیر استودیو اشاره کرد. همچنین پاول پورتر، مدیر سومو دیجیتال در این رابطه اظهار داشت که این خرید «یک فرصت عالی برای گردهم آوردن یک تیم باتجربه، بااستعداد و متحد» در اختیار آنها قرار داده است.

مدیرعامل سابق استودیو CCP Games یعنی هیلمار ویگار پترسون پس از ترک این استودیو گفت که استودیو سومو دیجیتال یک «خانه عالی» برای آنها محسوب می‌شود و آنها «بی‌صبرانه» برای شروع کار و ساخت بازی‌های بزرگ منتظر هستند. ذکر این مورد خالی از لطف نیست که سومو دیجیتال در چهار استودیوی خود در شفیلد (شهری در شمال انگلستان)، ناتینگهام (شهری در شمال انگلستان)، پونه (یکی از شهرهای بزرگ هند) و هم‌اکنون در نیوکاسل (شهری در شمال شرقی انگلستان) کارکنان جدیدی استخدام می‌کند.

پیش از این استودیو CCP Games روی توسعه بازی‌های واقعیت مجازی مشغول به کار بود و از میان این بازی‌ها می‌توان به بازی چندنفره و تیراندازی EVE: Valkyrie اشاره کرد که در سال ۲۰۱۶ در لیست ۱۰ بازی برتر پلی استیشن استور در زمینه‌ی دانلود قرار گرفت. این در حالی است که با وجود این موفقیت‌ها، اخیرا استودیو CCP Games اعلام کرد که آنها به توسعه بازی‌های واقعیت مجازی پایان خواهند داد و روی پلتفرم‌های پی سی و موبایل تمرکز خواهند کرد.

استودیو Sumo Digital در این سال‌ها خود را حسابی مشغول کرده است و در حالی که بازی مورد انتظار Crackdown 3 با تاخیر مواجه شد، این استودیو در ساخت بازی‌هایی نظیر بازی Snake Pass و بازی Hitman مشارکت داشته است. سال گذشته نیز این استودیوی مستقل اعلام کرد که در حال توسعه بازی Dead Island 2 است.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده