// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

حالت Squad Mode به بازی PUBG اضافه شد

استودیو Bluehole با انتشار آپدیت جدیدی برای نسخه ایکس باکس وان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، حالت اسکوئاد را به آن اضافه کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلو‌هول (Bluehole) آپدیت جدیدی برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر کرد که حالت Squad mode را به بازی اضافه می‌کند؛ حالتی که راه‌های مختلفی را برای تجربه بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به نقل از سازندگان بازی PUBG، حالت یاد شده به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به منتظر ماندن در بخش حریف‌یابی (Matchmaking) با تشکیل تیم‌های سه نفره به تجربه بازی بپردازند.

آپدیت جدید می‌تواند برای کاربرانی که با تشکیل تیم سه نفره منتظر کاربر چهارم می‌ماندند، موثر باشد؛ چرا که در برخی از موارد مدت زمان زیادی طول می‌کشید که بازی نفر چهارمی را برای گروه پیدا کند. از دیگر مشکلاتی که پیش‌تر رخ می‌داد رفتار‌های ناخوش‌آیند بازیکن چهارم بود که می‌توانست همکاری تیمی را به هم بریزد.

در مورد ایراد‌های نسخه Xbox One بازی PUBG چندی پیش شاهد انتشار آپدیتی بودیم که مشکل اتصال به سرور‌ها و کرش کردن بازی را تا حدودی برطرف کرد.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان و پی سی در دسترس است. نسخه ایکس‌باکس وان این بازی هم‌اکنون از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد این کنسول یعنی Xbox Preview در دسترس کاربران این کنسول قرار دارد. نسخه پی‌سی این بازی نیز اخیرا به طور کامل منتشر شد و در اختیار کاربران قرار گرفت.

در خبر‌های دیگر، بازی PUBG توانست در استیم رکورد دیگری را ثبت کند و این بار توانست ۳ میلیون کاربر همزمان را به خود اختصاص دهد. در آن سو نسخه ایکس‌باکس وان این بازی ۴۸ ساعت پس از عرضه‌اش توانست ۲ میلیون کاربر را به خود جذب کند.

برای اطلاع بیشتر از خبر‌های پیشین بازی PUBG می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده