نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶

بازی Overwatch به مناسبت سال نو پنج لوت باکس به کاربران هدیه می‌دهد

کمپانی اکتیویژن بلیزارد به مناسبت سال نو میلادی به همه‌ی بازیکنان بازی Overwatch پنج لوت باکس هدیه می‌دهد.

کمپانی اکتیویژن بلیزارد به مناسبت سال نو میلادی هدیه‌ی ویژه‌ای را برای بازیکنان بازی Overwatch در نظر گرفته است و بازیکنان از حالا تا تاریخ یازدهم دی‌ماه (۱ ژانویه‌ی ۲۰۱۸) می‌توانند با وارد شدن به بازی هدیه‌ی خود را دریافت کنند.

اکتیویژن بلیزارد در تازه‌ترین اخبار بازی اظهار داشت که بازیکنان از حالا تا یازدهم دی‌ماه با وارد شدن به حساب کاربری خود پنج لوت باکس به رایگان دریافت می‌کنند که ارزش تقریبی آنها ۴.۹۹ دلار است. به گفته‌ی سازندگان، این باکس‌ها شانس دریافت تعدادی از ۱۵۰ آیتم جدیدی که در رویداد Winter Wonderland معرفی شد را در اختیار می‌گذارد و در صورتی که این اثر چندنفره را این ماه بازی نکرده‌اید، اکنون زمان بسیار مناسبی برای انجام این کار است.

با وجود اینکه تمامی آیتم‌های جدید معرفی‌شده در سال جاری بسیار جذاب هستند اما هفت پوسته‌ی کاراکترهای آنا، بَسشن، هانزو، جانکرت، رودهاگ، سرباز ۷۶ و سومبرا از اقلام منحصربه‌فردی هستند که باید آنها را به فهرست آیتم‌های خود اضافه کرد.

چندی قبل بلیزارد به مانند سال گذشته رویداد Winter Wonderland را با یک بروزرسانی بزرگ در دسترس قرار داد. این رویداد تا یکم ژانویه ادامه خواهد داشت و لباس‌های جدید با حال‌وهوای زمستان، آب و هوای برفی و یک حالت ۵ به ۱ با نام Yeti Hunter را به بازی اضافه می‌کند. در حال حاضر این بروزرسانی در هر سه پلتفرم بازی در دسترس است و می‌توان به تجربه‌ی آن پرداخت.

بازی Overwatch در چهارم خرداد ۱۳۹۵ (۲۴ می ۲۰۱۶) منتشر شد و در حال حاضر در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده