نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

بازی موبایل Devil May Cry در چین منتشر می‌شود

طبق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، نسخه‌ای از مجموعه محبوب Devil May Cry برای گوشی‌های هوشمند در کشور چین عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش وبسایت MMO Culture، یک استودیوی ناشناخته چینی به نام Yunchang Game حق انتشار مجموعه Devil May Cry را از شرکت کپکام دریافت کرده تا یک بازی موبایل از این مجموعه در کشور چین منتشر کند. این بازی که Devil May Cry: Pinnacle of Combat نام دارد احتمالا یک نقش‌آفرینی اکشن خواهد بود که سال ۲۰۱۸ میلادی در اختیار بازیکن‌های چینی قرار می‌گیرد. Yunchang Game که برای ساخت این بازی از موتور یونیتی (Unity 3D) استفاده می‌کند، روی سیستم مبارزات بازی تمرکز ویژه‌ای دارد و اعلام کرده که بازی‌اش از حالت‌های آنلاین مثل نبردهای تیمی و بازیکن علیه بازیکن (PVP) به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. چند تصویر کوچک هم از گیم‌پلی این بازی منتشر شده‌اند که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

Devil May Cry Pinnacle of Combat

با توجه به شناختی که از بازی‌های Devil May Cry داریم، ساخته شدن یک بازی موبایل از این مجموعه آن هم با تمرکز روی بخش آنلاین تا حد زیادی عجیب به نظر می‌رسد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه Pinnacle of Combat اعلام نشده، اما احتمالا اوایل سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه این بازی خواهیم بود. با توجه به اینکه بازی جدیدی از مجموعه Devil May Cry برای کنسول‌های خانگی معرفی نشده، امیدواریم حداقل این بازی یک نسخه انگلیسی داشته باشد و برای کشورهای غربی هم منتشر بشود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده