// چهار شنبه, ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

آپدیت جدید بازی Animal Crossing: Pocket Camp منتشر شد

کمپانی نینتندو آپدیت جدید بازی Animal Crossing: Pocket Camp را با شانس بیشتر برای جمع‌آوری Countdown Charms منتشر کرد.

آپدیت جدید بازی Animal Crossing: Pocket Camp منتشر شد و به همراه رویداد سال نو میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت. کاربران در حالی که در دنیای این بازی در حال گشت و گذار هستند این شانس را خواهند داشت که Countdown Charms به دست آورند و پس از آن، آیتم‌های ظاهری کریسمس را از آن خود کنند.

برای به دست آوردن کانت‌داون چارمز می‌توانید درخواست‌های حیوانات را انجام دهید و با جمع‌آوری آنها می‌توانید به آیتم‌های جدیدی همچون Flowery Kotatsu ،Fancy Kadomatsu و Kadomatsu Screen دست پیدا کنید. در آن سو آیتم‌های ظاهری زیادی نیز در بازی گنجانده شده است که شامل صندل‌ها و غیره می‌شود و می‌توانید با آنها حال‌و‌هوای خانه خود را با کریسمس هماهنگ کنید. گفتنی است که تمامی این آیتم‌ها از لباس‌ها گرفته تا کرسی‌ها بر پایه سنت ژاپنی‌ طراحی شده و به این بازی اضافه شده است.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند با دانلود آپدیت جدید بازی Animal Crossing: Pocket Camp به جمع‌آوری Countdown Charmها بپردازند و تا انتهای این رویداد که تا تاریخ ۲۱ دی‌ماه (۱۱ ژانویه)‌ برگزار می‌شود، از حال‌و‌هوای سال نو این بازی لذت ببرند.

Animal Crossing: Pocket Camp یک بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که آبان‌ماه گذشته توسط نینتندو برای آیفون و اندروید منتشر شد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید مطلب معرفی این بازی را در زومجی مطالعه کنید و در حالی که تریلر پیشین آن را در پایین مشاهده می‌کنید از انتهای مطلب به فروشگاه پلتفرم خود مراجعه کنید و برای دانلود بازی اقدام کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Animal Crossing: Pocket Camp


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده