// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp

بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد روی پلتفرم موبایل به حساب می‌آید که تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست.

یکی از کمپانی‌هایی که خود را روی پلتفرم موبایل ثابت کرده، کمپانی نینتندو است. وقتی به گذشته نگاه کنیم، بازی‌هایی نظیر بازی Pokemon Go را می‌بینیم که با ایده‌ای نو به سمت موبایل آمد و توانست مخاطبان بسیار زیادی را جذب این پلتفرم کند. بازی Super Mario Run نیز شاید به اندازه‌ی پوکمون گو به موفقیت نرسید، ولی تجربه‌ای جدید و تازه را به همراه داشت. حال اگر اهل بازی‌های قدیمی این کمپانی باشید، حتما نام سری Animal Crossing را شنیده‌اید و در این میان مدتی بود که بازی جدید این سری با نام Animal Crossing: Pocket Camp در دسترس کاربران بعضی از مناطق بود و توانستند این بازی نقش آفرینی زیبا را تجربه کنند. حال بازی اندروید و آیفون Animal Crossing: Pocket Camp در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp یک بازی نقش‌آفرینی است که در جریان آن شما کنترل یک شخصیت شخصی‌سازی شده را در دست می‌گیرید و باید اردوگاه خود را بسازید.

با شروع بازی، می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید. پس از انتخاب جنسیت، گزینه‌های شخصی‌سازی را مشاهده خواهید کرد که دست‌تان برای تغییر ظاهر، تا حد قابل قبولی باز است و در ادامه، زمانی که وارد دنیای بازی شدید، خود را در دنیایی بزرگ پیدا می‌کنید. با اینکه شما صاحب این اردوگاه هستید، ولی محل زندگی‌تان یک ون مسافرتی (Campervan) است و از طریق این ون به اقصی نقاط محیط مسافرت می‌کنید. اما بحثی که پیش می‌آید، نوع و سبک بازی است. بازی اندروید و آیفون Animal Crossing: Pocket Camp در واقع یک مدیریت اردوگاه است. در جریان بازی، شخصیت‌های متعددی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام یک حیوان مختلف هستند و باید با آن‌ها تعامل برقرار کنید. تعامل برقرار کردن با آن‌ها سبب می‌شود تا روابط دوستانه عمیق‌تری را ایجاد کنید و این کار از طریق انجام ماموریت‌هایی که برای شما در نظر گرفته‌اند، انجام می‌شود. هرچقدر که مراحل و خواسته‌های بیشتری از این شخصیت‌ها را انجام دهید، دوستی شما بیش از پیش عمیق‌تر خواهد شد و از طرفی، آیتم‌هایی که به‌عنوان پاداش به شما داده می‌شود، آیتم‌های بهتری است.

تعامل با شخصیت‌های بازی و گشت و گذار در محیط، مهم‌ترین رکن بازی است

حال رفته رفته با انجام ماموریت‌های سایر حیوانات که عضوی از اردوگاه شما هستند، می‌توانید وسایل مختلفی را کرفت کنید و اردوگاه خود را به موارد مختلفی نظیر بخشی برای دورهم‌نشینی و مواردی دیگر مجهز کنید. همچنین می‌توانید بخش‌های ساخته‌شده را شخصی‌سازی کنید و آیتم‌های مد نظر خود را، از طریق سیستم ساخت‌وساز بازی، بسازید. البته برای ساخت‌وساز، نیاز به مواد اولیه دارید که درواقع همان پاداش‌هایی هستند که از سوی شخصیت‌های بازی دریافت می‌کنید. البته در این میان این نکته را نیز ذکر کنم که بازی دارای یک سری ماموریت‌های اصلی نیز است که باید آن‌ها را انجام دهید تا بتوانید بازی را پیش ببرید. با پیش‌روی در بازی، نقاط بیشتری از دنیای بازی و این اردوگاه سرسبز در دسترس شما قرار می‌گیرد که می‌توانید به جست‌وجو در آن‌ها بپردازید.

جدای از بخش تک‌نفره، یک بخش چندنفره نیز برای شما در نظر گرفته شده که در واقع یک حالت همکاری (کوآپ) است که در جریان آن شما به یکی از دوستان خود متصل شده و وارد دنیای او می‌شوید. از این‌رو می‌توانید با یکدیگر به جست‌وجو در دنیای پرنشاط و رنگارنگ Animal Crossing Pocket Camp بپردازید و آیتم‌های مختلفی را به دست بیاورید. در بالا در مورد سیستم ساخت‌وساز بازی کمی توضیح داده شد. در واقع آیتم‌های بازی چه موارد تزئینی و چه پوشاک و لباس شخصیت اصلی به شکلی هستند که از طریق پول داخل بازی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید یا از طریق این سیستم، آن‌ها را به دست بیاورید. در آخر اگر به دنبال یک بازی نقش‌آفرینی و جالب روی پلتفرم موبایل هستید، بازی Animal Crossing: Pocket Camp می‌تواند گزینه‌ی جالبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Animal Crossing: Pocket Camp


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده