// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

آپدیت جدید بازی GTA Online با محتویات زمستانی منتشر شد

استودیو Rockstart Games آخرین آپدیت بازی GTA Online را با تخفیف‌ها، حالت‌ها و محتویات کریسمس در دسترس کاربران قرار داد.

در میان اخبار بازی، استودیو راک‌استار گیمز (Rockstar Games) جدیدترین آپدیت بخش چندنفره Grand Theft Auto V یعنی بازی GTA Online را برای کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس قرار داد. همانند همیشه بروزرسانی‌ جدید شامل تخفیف‌ها، اتومبیل‌ و حالت جدید می‌شود. محتوایات کریسمس و سال نو میلادی از دیگر آیتم‌هایی است که آن را از آپدیت‌های پیشین متمایز می‌کند که شاهد حالت Festive Surprise هستیم.

Festive Surprise با داشتن آیتم‌های عید به کاربران اجازه می‌دهد که کارکتر‌ خودشان را به لباس‌های رنگارنگ و عجیب‌و‌غریب شخصی‌سازی کنند. طوری که در شب سال نو میلادی شما می‌توانید کاراکتر خود را به آیتم Krampus Mask شخصی‌سازی کنید.

همانطور که در بالا اشاره شد اتومبیل جدیدی نیز در این آپدیت گنجانده شده است که Ubermacht Sentinel Classic نام دارد و در کنار بخش Adversary جدید یعنی Occupy به چشم می‌خورد. این حالت بیشتر به در دست گرفتن نقاط در محیطی مربوط می‌شود و هر یک از تیم‌ها که بتواند نقاط بیشتری را اشغال کند و کنترل نقاط را برعهده بگیرد امتیاز بیشتری به آنها تعلق می‌گیرد. در ادامه می‌توانید عکس اتومبیل جدید را مشاهده کنید.
gta online

تخفیف‌های این دوره شامل ۳۰ درصد می‌شود که روی آیتم‌های زیر اعمال شده است:

  • Arcadius Business Center
  • Fort Zancudo Hangar 3499
  • تمامی Yacht‌ها
  • Pegassi Zentorno
  • Armored Karin Kuruma
  • Nagasaki Buzzard
  • HVY Insurgent

در انتها، برای Premium Stunt Race مسابقه جدید H200 و برای Time Trial مسابقه جدید Sawmill در نظر گرفته شد که تا تاریخ ۴ دی ماه ( ۲۵ دسامبر) قابل تجربه است. پس از آن در تاریخ ۵ دی ماه (۲۶ دسامبر) مسابقات به Double Loop در Premium Stunt Race و Cypress Flats در Time Trial تغییر پیدا می‌کند. کسانی که در مسابقات جدید ملحق شوند به آنها سه برار RP تعلق می‌گیرد و کسانی که بتوانند در سه رتبه اول مسابقه را به پایان برسانند از پول GTA$ بهره‌مند شوند. در آن سو GTA$ و RP بزرگی برای کسانی که بتوانند در زمان مورد نظر حالت‌های Time Trial را به پایان برسانند، در نظر گرفته شده است.

بازی GTA V در سال ۲۰۱۳ میلادی برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر عرضه شد و با گذشت سال‌ها توانست کاربران بیشتری را به خود جذب کند .برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی GTA Online به زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده