// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

مرحله ای مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 در GTA V

با سپری کردن یک مرحله جالب در GTA V، صاحب یک اسلحه خاص و شیک در بازی Red Dead Redemption 2 خواهید شد.

هر روز که می‌گذرد بیش از پیش به زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 در بهار سال آینده نزدیک می‌شویم و راک استار نیز سعی می‌کند از طریق بازی GTA V بر جذابیت این انتظار اضافه کند. پس از اینکه تعدادی از طرفداران پروپاقرص بازی Red Dead Redemption 2 اطلاعاتی در مورد ارتباط این بازی با یکی از مراحل GTA V در آپدیت جدیدش پیدا کردند که طی آن به اسلحه‌ای خاص و قدیمی در هر دو بازی دسترسی پیدا می‌کنید، کمپانی Rockstar با انتشار پستی صحت این اطلاعات را تایید کرد.

برای دریافت این اسلحه، شما بایستی ابتدا یک ایمیل در داخل بازی دریافت کنید که به شما می‌گوید یک اسلحه قدیمی و عتیقه گم شده است. این ایمیل شما را وارد یک بازی بزرگ می‌کند که طی آن ابتدا بایستی به چند نقطه از شهر بروید و عکس‌هایی را از آن مناطق تهیه کنید. با انجام این کار اسلحه خاصی با نام Double-Action Revolver برای شما آزاد خواهد شد. حال، شما با این اسلحه باید در یک چالش هدشات شرکت کنید که اگر موفق شوید این چالش را با پیروزی پشت سر بگذارید، علاوه بر دریافت ۲۵۰ هزار دلار پول در GTA Online، هفت‌تیر طلایی را هم در بازی Red Dead Redemption 2 دریافت خواهید کرد. نکته‌ای که تاکنون راک‌استار اشاره‌ای به آن نکرده این است که هنوز نمی‌دانیم این اسلحه فقط در حالت تک‌نفره بازی Red Dead Redemption 2 قابل استفاده خواهد بود یا در بخش چندنفره نیز بازیکنان به آن دسترسی خواهند داشت.

Revolver

البته توجه داشته باشید که همه این‌ها زمانی ممکن خواهد بود که شما آپدیت Doomsday Heist را برای بازی GTA V دانلود کنید. این بروزرسانی، علاوه بر افزودن سرقت‌های جدید، وسایل نقلیه، لباس‌ها و آیتم‌های دیگری را نیز به بخش چندنفره بازی GTA V اضافه خواهد کرد.

با وجود این مرحله جالبی که راک‌استار برای Red Dead Redemption 2 تدارک دیده است، هنوز اطلاعات زیادی از این اثر در دسترس نیست و تاریخ انتشار دقیقی هم برای آن مشخص نشده است. با توجه به اینکه سال ۲۰۱۷ نیز در حال سپری کردن روزهای پایانی خود است، به نظر نمی‌رسد اطلاعات خاصی از این بازی در چند روز آینده منتشر شود و باید برای جزئیات بیشتر، منتظر سال ۲۰۱۸ باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده