// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی واقعیت مجازی Shooty Fruity منتشر شد

استودیو nDreams بازی واقعیت مجازی Shooty Fruity را برای هدست‌های پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر کرد.

استودیوی بریتانیایی nDreams در جریان رویداد Playstation Experience 2017 که مدتی پیش برگزار شده بود، تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Shooty Fruity را اعلام کرده بود و امروز همزمان با عرضه این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive، تریلر هنگام عرضه را نیز منتشر کرده است که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

اگر با سبک و فضای بازی واقعیت مجازی Shooty Fruity آشنایی ندارید، بد نیست بدانید که این بازی به صورت ترکیبی از سبک Shooting Gallery و شبیه سازی شغل در نظر گرفته می‌شود. بازیکنان می‌توانند از میان سه شغل مختلف کارمند فروش، گارسون و انباردار دست به انتخاب بزنند که البته با هر انتخاب، شرایط و داستان متفاوتی را تجربه خواهند کرد. پس از آن، طی اتفاقاتی که در طول بازی رخ می‌دهد، آیتم‌ها و میوه‌های بازی به دشمنانی خطرناک تبدیل می‌شوند و بازیکنان برای ادامه روند بازی مجبور خواهند شد تا این دشمنان خطرناک و جالب را از بین ببرند. 

shooty fruity

سلاح‌های مختلف و جالبی برای بازی واقعیت مجازی Shooty Fruity در نظر گرفته شده است که بازیکنان پس از پیشرفت در طول بازی و جمع‌‌آوری امتیازات می‌توانند سلاح‌هایی همچون Pistols ،Gatling-gun ،Automatic shotgun و Rocket launcher را خریداری کنند و به شخصی‌سازی آنها بپردازند. علاوه بر این، بازیکنان پس از ثبت رکورد و امتیازات خود می‌توانند جدول رده‌بندی و جایگاه خود و سایر بازیکنان در سراسر دنیا را مشاهده کنند.

بازی Shooty Fruity از امروز با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive از طریق پلتفرم پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شده است و در پایان برای آشنایی بیشتر با سبک بازی می‌توانید تریلر هنگام عرضه Shooty Fruity را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده