// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Escapists 2 اعلام شد

کمپانی Team 17 و استودیو Mouldy Toof با انتشار تریلری، تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی The Escapists 2 را اعلام کردند.

پس از آنکه بازی The Escapists، محصول مشترک استودیو Mouldy Toof و کمپانی Team 17 توانست نظر مثبت بازیکنان و منتقدین را به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون آزادی عمل، جلب کند، دنباله آن در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۹۵ معرفی شد. این بازی مدتی است که روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است. حال بر اساس جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی The Escapists 2 تریلری از نسخه نینتندو سوییچ منتشر کرده و تاریخ عرضه آن را اعلام کرده‌اند.

طبق اعلام کمپانی تیم 17 و استودیو Mouldy Toof، علاقه‌مندان به بازی The Escapists 2 می‌توانند در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۱ دی ۱۳۹۶) اقدام به خرید نسخه در نظر گرفته‌شده برای جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی کنسول Nintendo Switch کنند. در این بازی وظیفه دارید که از زندان‌های مختلف فرار کنید. این اقدام چندان ساده نیست و بازیکنان باید طبق برنامه‌ریزی دقیق عمل کنند و برای موفقیت در آن از ابزار‌هایی که ساخته‌ یا با روش‌های دیگر به دست آورده‌اند، استفاده کنند. 

بازی The Escapists 2 از تجربه بازی به صورت آفلاین و آنلاین بهره می‌برد و می‌توانید به صورت Co-op نیز آن را تجربه کنید. نسخه نینتندو سوییچ این بازی از حالت Co-op آفلاین به صورت Split-screen پشتیبانی می‌کند و در کنار آن‌ دارای حالت‌های Co-op چهار نفره و  رقابتی است که به صورت آنلاین قابل تجربه هستند. علاوه بر جوی‌کان‌ (Joy-Con‌) می‌توانید از کنترلر پرو نیز استفاده کنید. تریلر جدید نسخه نینتندو سوییچ بازی The Escapists 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

بازی The Escapists 2 هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس است که نسخه مربوط به کنسول PS4 از طریق پلی استیشن استور، نسخه متعلق به کنسول Xbox One به‌واسطه ایکس باکس استور و نسخه پی‌سی آن با استفاده از فروشگاه استیم قابل خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده