// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶

بسته الحاقی Wicked Ward بازی The Escapists 2 منتشر شد

استودیو Team 17 با انتشار تریلری اعلام کرد که بسته الحاقی جدید بازی The Escapists 2 با نام Wicked Ward هم‌اکنون در دسترس است.

بازی The Escapists 2 در تاریخ ۳۱ مردادماه (۲۲ آگوست) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر و با استقبال گرم کاربران روبه‌رو شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Team 17 Digital و Mouldy Toof به مناسبت جشن هالووین، محتوای جدیدی را برای این شبیه‌ساز فرار از زندان منتشر کرده‌اند.

Wicked Ward بسته الحاقی جدید بازی The Escapists 2 است که محتویاتی جدید و شبح‌وار در آن به چشم می‌خورد. این DLC آیتم‌های جدیدی را در خود جای داده است که در کنار دستورالعمل‌های جدید در بخش ساخت‌و‌ساز دیده می‌شود. همینطور نقشه جدیدی نیز با ظاهر ترسناک به بازی اضافه شده است و در آن سو کاربران می‌توانند با تنظیمات جدید، تم بازی را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند و ظاهری هالووین-مانند به آن دهند.

کاربران در صورت تمایل می‌توانند دی‌ال‌سی جدید را با قیمت ۳.۹۹ دلار روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر خریداری کنند. البته کاربرانی که سیزن پس این بازی را در اختیار دارند می‌توانند به رایگان بسته الحاقی Wicked Ward را دانلود و تجربه کنند.

بازی The Escapists 2 به‌عنوان دومین نسخه از این مجموعه توسعه یافته و کاربران را با محتوای جدیدی روبه‌رو کرده است که در نسخه پیشین دیده نشده بود. ویژگی‌های جدید شامل فرار از زندان‌ به واسطه دریا و حتی هوا می‌شود. حال‌و‌هوای ترسناک محتوای Wicked Ward از مواردی بود که طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند.

بازی The Escapists 2 هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی‌سی در دسترس است. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این بازی برای نینتندو سوییچ منتشر نشده است، اما قرار است که پورت سوییچ آن تا انتهای سال جاری میلادی به دست کاربران برسد. برای اطلاع بیشتر از این بازی و بسته‌ الحاقی‌اش می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی نیز از بازی منتشر کردند که بسته الحاقی Wicked Ward بازی The Escapists 2 را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نگاهی به گیم‌پلی آن بیندازید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی و محتوای جدیدش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده