// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بتای جدید بازی Monster Hunter World هم اکنون قابل دریافت است

کمپانی کپ‌کام برای کاربران پلی استیشن 4 که عضو سرویس پلی‌ استیشن پلاس نیستند، بتای جدیدی از بازی Monster Hunter World را در نظر گرفته که هم‌اکنون قابل دریافت است.

بازی Monster Hunter World یکی از بازی‌های مورد‌انتظار است که اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. کمپانی Capcom به عنوان سازنده این بازی، فرصت تجربه پیش از عرضه آن را در قالب نسخه بتا در اختیار دارندگان کنسول PS4 و اعضای سرویس پلی استیشن پلاس قرار داد. اما به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد طیف گسترده‌تری از بازیکنان را به زیر چتر حمایت خود بیاورد، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی کپ‌کام بتای جدیدی برای بازی Monster Hunter World در نظر گرفته که تجربه آن مستلزم در اختیار داشتن اشتراک سرویس Playstation Plus نبوده و هم‌اکنون برای پری لود در دسترس است.

بتای جدید بازی Monster Hunter World از ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه هفته جاری آغاز شده و تا ساعت ۲۰:۲۹ روز سه‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. این بتا حجمی معادل با ۵.۴۷ گیگا‌بایت داشته و با مراجعه به صفحه مربوطه در پلی استیشن استور می‌توانید اقدام به دریافت آن کنید. افرادی که بتای قبلی این بازی را تجربه کرده‌اند نیازی به دانلود نداشته و می‌توانند با استفاده از دیتای قبل به انجام بازی بپردازند. با این وجود که تجربه بتای جدید بدون داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس نیز ممکن است، اما برای استفاده از بخش آنلاین نسخه اصلی و کامل بازی لازم است اشتراک سرویس مذکور را در اختیار داشته باشید. همانند بتای پیشین، در بتای جدید بازی، در قالب سه کوئست و دو محیط به نبرد با هیولا‌هایی به نام Great Jagras ،Anjanath و Barroth خواهید پرداخت. علاوه بر تجربه تک‌نفره، می‌توانید این کوئست‌ها را همراه با سه بازیکن دیگر انجام دهید.

جدید‌ترین بتای بازی Monster Hunter World منحصرا در دسترس کاربران کنسول نسل هشتم سونی قرار گرفته و تا‌کنون خبری از ارائه آن روی دیگر پلتفرم‌های مقصد این بازی یعنی کنسول ایکس باکس وان و پی سی مخابره نشده است. 

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های کنسول PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه ویندوز این بازی در تاریخی نامعلوم و پس از نسخه کنسولی عرضه می‌شود. پیش از در خبر‌ی اعلام شد که هیولاهای جدید در قالب بسته الحاقی به بازی Monster Hunter World اضافه خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده