نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بسته Tomb Kings بازی Total War: Warhammer II معرفی شد

استودیو کریتیو اسمبلی امروز بسته Tomb Kings را برای بازی Total War: Warhammer II معرفی کرد که به زودی منتشر خواهد شد.

بازی Total War: Warhammer II چندی پیش به عنوان دومین نسخه از سه گانه توتال وار وارهمر منتشر شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی سگا، ناشر و استودیو Creative Assembly، سازنده بازی، بسته الحاقی Tomb Kings را برای این اثر معرفی کرده‌اند.

همان‌طور که از نام این بسته هم مشخص است، در آن شاهد اضافه شدن گروه Tomb Kings به بازی خواهیم بود که البته طرفداران این مجموعه، پیش از این هم آن را پیش‌بینی کرده بودند چرا که Tomb Kings تنها گروه اصلی است که تا به امروز به بازی اضافه نشده است. برخلاف گروه‌هایی که در نسخه اول این سری از طریق بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شدند، Tomb Kings قرار نیست یک بخش کمپین داستانی داشته باشد. با این حال آن‌ها چهار لرد افسانه‌ای با نام‌های Settra the Imperishable ،High Queen Khalida ،Grand Hierophant Khatep و Arkhan the Black خواهند داشت.

گروه Tomb Kings همچنین در بخش کمپین بازی نیز قابل استفاده خواهد بود و اهداف خاص خودشان را خواهند داشت. همچنین در زمان انتشار کمپین عظیم Mortal Empires بازی، این گروه نیز در این کمپین قابل استفاده خواهد بود. این بسته الحاقی در تاریخ ۳ بهمن (۲۳ ژانویه) برای بازی منتشر خواهد شد.

بازی Total War: Warhammer II به صورت انحصاری برای پی‌سی منتشر شده و در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

کریتیو اسمبلی با ساخت Total War: Warhammer II به خوبی به همگان ثابت کرد که عزم خود را برای ساخت هرچه بهتر سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer جزم کرده و قصد دارد رکوردی بزرگ از خود به جای بگذارد. رکوردی که در نهایت قرار است به بزرگ‌ترین تجربه‌ی توتال‌وار و چه بسا بزرگ‌ترین تجربه‌ی بازی‌های استراتژی تبدیل شود و نام این استودیو را برای همیشه به عنوان پرچم‌دار بازی‌های استراتژی نوبتی ثبت کند.

در پایان می‌توانید تریلر بسته الحاقی جدید بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده